آغاز دوباره فعالیت های «بنیامین بهادری» با اجرای کنسرت در اردبیل

« بازگشت به لیست | جمعه 15 دی 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ ساجده خارج: آغاز دوباره فعالیت های «بنیامین بهادری» از امروز با اجرای کنسرت در مجتمع فرهنگی ـ هنری فدک اردبیل رقم خواهد خورد.

وی که به علت حضور چندین ماهه در آمریکا که با انتشار عکسی مشخص شد علتش تولد فرزند دومش بوده و انتشار قطعه «کبیر» که با نظرات مختلفی همراه بود و او را به انجام نشست خبری برای رفع ابهامات وا داشت، با شایعه ممنوع الکاری مواجه شده بود، امروز، 15 دی طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21 به دیدار طرفدارانش می رود و به نظر این آغاز تورکنسرت های زمستانی او خواهد بود.

وی در صفحه اجتماعی خود با اشاره به تمدید سانس دیگر کنسرتش و عدم لغو آن با توجه به اتفاقات اخیر توضیح داد: «اولین کنسرت گروه بنیامین موزیک، پس از یک سال در شهر زیبای اردبیل برگزار خواهد شد. دقیقا چند ساعت بعد از باز شدن سایت ایران کنسرت و تمام شدن بلیت ها برای این کنسرت، اتفاقات و اعتراضات با سرعت زیادی بزرگ شدند و حقیقتا نمی دانستیم کار درست کدام است؟ کل کنسرت را کنسل کنیم با برای سانس دیگر هم تمدیدش کنیم. به هر حال در این شرایط همیشه دو نظر وجود دارد. اول این که کنسل کن و با مردم باش، دوم این که کنسل نکن و با مردم باش. هر دو جمله هم درست هستند و من دیدم کل جامعه در عین داشتن نظر، باز هم به فعالیت های خودشان ادامه می دهند پس دلیلی نداشت که ما این کنسرت را با این همه مهربانی که از اردبیلی ها گرفتیم، کنسل کنیم».  

همچنین وی از به اتمام رسیدن مراحل ساخت یک تک قطعه با ترانه ای از خود و موسیقی پیام شمس خبر داده که به زودی منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر
فاطمه دشتی : _
0 0
خیلی خوبه که به آغوش گرم موسیقی و هوادارانش برگشت و انتظار هواداران به پایان رسید
H : پاپ موزیک
0 0
سبک شعرهاشون وسبک خوندنشون زیاد جالب نیست. متن آهنگ هاش محتوای خاصی نداره وبعضی از آهنگاشون واقعا بی معنی هست. واینکه خودشون تو آهنگ ها اصلا نمیخونن وهمش آهنگه واینکه آهنگ هاشونو خیلی بی ریتم میخونن واز اول آهنگ تا آخرش یکنواخت میخونه. صداشون خوبه ولی سبکشون جالب نیست.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005