کارگاه ویژه کودکان «ضرباهنگ» توسط فرهاد بادپا برگزار خواهد شد

« بازگشت به لیست | شنبه 23 دی 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ زهرا رحیمی: «فرهاد بادپا» کارگاه تخصصی «ضرباهنگ» ویژه کودکان برگزار می کند.

این کارگاه که در مرحله ثبت نام قرار دارد، قرار است، طی یک روز (پنجشنبه ها) در هر ماه به صورت گروهی برپا شود که برای تمام هنرجویان ساز رشته های مختلف بسیار کاربد خواهد داشت زیرا شناخت و درک عمیق ریتم به قطعات موسیقی روح کاملی بخشیده و گوشنوازتر می شود.

«آشنایی فواصل زمانی نت ها»، «آشنایی با ترکیبات ریتمیک»، «آشنای با احساسات ریتمیک»، «آنالیز کردن وزن قطعات موسیقی» و «آموزش دیکته ریتم» از جمله مباحثی هستند که در این کارگاه به آن ها پرداخته خواهد شد.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 77198452 تماس گرفته و یا به آموزشگاه «الهام» واقع در بزرگراه رسالت، آیت شمالی، ضلع شمال شرقی چهارراه سرسبز، پلاک 765، طبقه دوم مراجعه کنند.  

لازم به ذکر است، فرهاد بادپا که چندی پیش نیز کارگاه تخصصی «تنبک و دف» برگزار کرده بود، متولد تهران، موسیقی را با فراگیری پیانو آغاز کرد اما در سال 67 با علاقمند شدن به ساز تنبک، آموزش آن را به صورت حرفه ای در مکتب «بهمن رجبی» شروع کرده و پس از مدتی شیوه دف نوازی مرحوم «خلیفه میرزا آغاغوسی» را سرلوحه خویش قرار داد. همچنین دوره های ریتم شناسی و همنوازی را نزد استاد «کامران داروغه» آموخت. تحقیق و فعالیت در وادی هنر و چاپ بیش از 100 مقاله در این حوزه و برگزاری کنسرت های متعدد در داخل و خارج از کشور، تنها بخشی از فعالیت های ایشان در عرصه موسیقی ست.   

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005