کنسرت ـ نمایش «یرما» به آهنگسازی عماد اجلال بار دیگر اجرا خواهد شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 10 بهمن 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ بهار خوشجام: کنسرت ـ نمایش «یرما» به آهنگسازی عماد اجلال، بار دیگر از یازدهم بهمن ماه در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد رفت.

این تئاتر به علت استقبال مخاطبین، پس از اجرایی که از 29 آذر تا 30 دی داشته، بار دیگر از اواسط بهمن ماه هر شب به مدت 80 دقیقه از ساعت 21 اجرا خواهد شد، بر اساس نمایشنامه ای از فدریکو گارسیا لورکا توسط اشکان صادقی و الهام شکیب کارگردانی شده و شیوا ابراهیمی، سام کبودوند، آتیه جاوید، اشکان صادقی، پرنده علائی و الهام شکیب هم بازیگران کنسرت ـ نمایش «یرما» هستند.

عماد اجلال که در کنار فعالیت حرفه ای در عرصه موسیقی، تجربه بازیگری تئاتر را نیز دارد، در ساخت موسیقی «یرما» از سازهای گیتار و کاخن بهره برده که احمد قائد و کیان کردستانی به ترتیب نوازندگی آن ها را بر عهده داشته اند.

همچنین احمد قائد و فرآواز خواننده قطعات این کنسرت ـ نمایش هستند.

قابل اشاره است، عماد اجلال فارغ التحصیل رشته موسیقی است و بر علوم آهنگسازی، سلفژ، آواز، هارموني کنترپوآن، ارکستراسیون تسلط دارد. وی که سرپرستی گروه های «هارمونی» و «امیان» و کنسرت مایستر گروه «نامیرا» را بر عهده داشته، در برنامه های رادیویی مانند «اینجا شب نیست»، «راه شب» و «کافه رادیو» و . . . به عنوان کارشناس موسیقی حضور داشته است. ایشان به عنوان مشاور برنامه ریز، مدرس و مولف کتب مربوط به کنکور هنر، مدرس کنکور دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز فعالیت جدی دارد. آهنگسازی موسیقی فیلم «شاهد عینی» و سریال های «مهر خاموش» و «دیروز، امروز و فردا» از دیگر مواردی هستند که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند.

لازم به ذکر است، علاقمندان به تهیه بلیت این کنسرت می توانند از طریق تیوال اقدام به خرید کنند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005