«مانی رهنما» و خاطره بازی با «مرسدس» در سالن ایرانیان

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 17 بهمن 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل .نیوز/ باربد شهسواری پور: «مانی رهنما» چهارم اسفند طی یک سانس از ساعت 19 با طرفدارانش در سالن همایش ایرانیان دیدار خواهد کرد.

رهبری این کنسرت که با اجرای صبا راد به روی صحنه خواهد رفت را رضا تاجبخش بر عهده دارد و امکان خرید بلیت از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com  به صورت آنلاین و یا تماس با شماره 22362191-021 برای علاقمندان مهیاست.  

گفتنی ست، مانی رهنما در این کنسرت وعده اجرای تک قطعه «مرسدس» که در سال 77 برای فیلمی به همین نام به کارگردانی مسعود کیمیایی با موسیقی زنده یاد بابک بیات اجرا کرده بود را داده است.

وی که اسفند سال گذشته، کنسرت «یه پیانو، یه گل سرخ» را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برده بود، به تازگی و در آستانه کنسرت زمستانی اش، تک قطعه «فکرشم نکرده بودم» را با ترانه ای از بابک صحرایی و تنظیم کنندگی میلاد اکبری منتشر کرده است.

همچنین با رخ دادن حادثه تلخ سانچی، ایشان اثر «آتش دریا» را با ترانه و دکلمه بابک صحرایی به خانواده دریانوردان تقدیم کرد که بابک زرین و میلاد فرهودی به ترتیب ساخت موسیقی و میکس و مسترینگ آن را بر عهده داشتند.

لازم به ذکر است، مانی رهنما این روزها مشغول به پایان رساندن آخرین مراحل تولید آلبوم تازه ای است که علی اوجی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. این آلبوم که در استودیو پاپ با صدابرداری میلاد فرهودی، مراحل ضبط و میکس و مسترینگ خود را طی می کند، شامل 14 قطعه است که بابک صحرایی، محمدرضا رهنما، افشین مقدم و سجاد ایران نژاد ترانه های آن را سروده اند.   

خواننده تک قطعه ماندگار «پرنده» متولد تیر ماه 1350 است که از 14 سالگی با آموزش ساز پیانو، به طور جدی موسیقی را آغاز کرده و پس از آشنایی با بابک بیات، در سال 77 طی اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد. «بت ناشناس»، «نیلوفر تنها»، «روزهای روشن»، «هم سنگر»، «تحملم کن»، «هفت سین» و . . . برخی از قطعاتی هستند که با صدای مانی رهنما به علاقمندان موسیقی پاپ عرضه شده است.

 

 

ارسال نظر
رزا برازنده : سه تا
0 0
این سه تن واقعا تکرار نشدنی هستند و زمان خودشون واقعا عالی بودن مانی رهنما نیما مسیحا و حمید حامی😍صداهایی باصلابت و از تهِ حلق نه مثل خواننده های جدید که انگار نمی خوان به گلوهاشون فشار بیارن😬
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005