اجرای «حسین ضروری» با همراهی ارکستر «آوای شفق» در تالار اندیشه

« بازگشت به لیست | شنبه 21 بهمن 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: «حسین ضروری» با همراهی گروه کر ارکستر بزرگ «آوای شفق» نهم اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می رود.

این کنسرت با حضور بیش از 70 نفر در ارکستر که سرپرستی و خوانندگی آن بر عهده حسین ضروری است، از ساعت 20:30 دقیقه به تهیه کنندگی مجید فلاح پور و مدیر اجرایی آیدا امیری مقدم، رپرتوآری از قطعات کلاسیک، فولکلوریک و پاپ ـ کلاسیک را برای علاقمندان اجرا خواهد کرد که از آن جمله می توان به چند قطعه کلاسیک و اپراهای مشهور ایتالیایی، قطعاتی به زبان آذری، قطعات «ایرانم ای وطن»، «صحنه خالی»، «حواسم پیش تو مونده» از سروده های آهنگساز گروه و نیلوفر کامیابی و چند اثر تلفیقی اشاره کرد.

گفتنی ست، برای تهیه بلیت این اجرا به صورت آنلاین می توان به سایت ایران کنسرت (www.Iranconcert.com)  مراجعه کنید و یا با شماره 09381573809 تماس حاصل نمایید.

در بیوگرافی حسین ضروری آمده است: «وی با بیش از ده سال سابقه تدریس و اجرای زنده، مدیر و موسس بخش موسیقی موسسه  «فروغ فرزانگان هنر» با مجوز تولید، نشر و توزیع آثار موسیقایی و برگزاری کنسرت و همچنین عضو کانون خوانندگان آواز کلاسیک خانه موسیقی، رهبر و خواننده گروه کر و ارکستر «آوای شفق»، رهبر و خواننده گروه کر ارکستر «نوای صلح» به  رهبر ارکستری مهدی وجدانی، رهبر گروه کر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مرکز 15، خواننده سولو در ارکستر «ارسباران» به رهبری سرژیک میرزائیان است.

ایشان که مقام آهنگساز برگزیده در 10 جشنواره معتبر تئاتر و کسب رتبه اول تا سوم جشنواره های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و آموزش و پرورش در زمینه ساخت قطعاتی برای سرود و همخوانی را دارد، تا به امروز آهنگسازی بیش از 20 تئاتر همچون «شبح اپرای طهران»، « این منم ایسمن»، «استرینبرگ در سرزمین ژنه»، «هزار نامه نانوشته»، «شب بلند ماه» و . . . و آهنگسازی ده ها فیلم نیمه بلند مانند «رقصنده در آب»، «راکورد»، «تولد شوم»، «لمس باران»، «آوار تا آبادی» و . . . را بر عهده داشته است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005