به دلیل فرا رسیدن ایام فاطمیه

کنسرت گروه موسیقی «گهر» در تالار اندیشه کنسل شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 22 بهمن 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شروین فریدنیا: کنسرت گروه موسیقی «گهر» که قرار بود چهارم اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه برود، بر اساس صلاحدید مسئولین مربوطه، به دلیل فرا رسیدن ایام فاطمیه لغو شد.

این کنسرت که می بایست با خوانندگی کورش اسدپور و سرپرستی و نوازندگی سرنا محسن کیهان نژاد برنامه خود را به اجرا برساند، احتمالا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

طبق برنامه قرار بود در این کنسرت که از ساعت 20 آغاز می شد، قرار قطعاتی از موسیقی محلی بختیاری اجرا شود. حسین کیهانی نژاد (سازهای کوبه ای)، مهران ترک (کمانچه)، آرش هاشمی (تار)، مازیار فرجی (عود)، حسین بهرامی (نی)، بابک شکری (تنبک) و میلاد داول (دف) نوازندگانی بودند که در این گروه هنرنمایی می کردند.

همچنین مجید فلاح پور و آیدا امیری مقدم به ترتیب تهیه کنندگی و مدیر اجرایی کنسرت گروه «گهر» را بر عهده داشتند.     

محسن کیهان نژاد به عنوان سرپرست این گروه، متولد مرداد ماه 70 است که تا به امروز در فستیوال های معتبر جهانی در کشورهایی همچون چین، هند، یونان، ایتالیا، فرانسه، ایرلند، اسپانیا و ترکیه تجربه اجرا داشته و ضمن حضور در بیش از ده ها آلبوم موسیقی، با موزیسین های برجسته ای از جمله کیوان ساکت، مجید درخشانی، داوود آزاد، فرج علیپور، ایرج رحمانپور، داریوش نظری، بیژن کامکار، علی زندوکیلی و وحید تاج همکاری کرده است.

کورش اسدپور نیز متولد 20 فروردین سال 1344 در روستای شش بهره شهرستان لردگان است که از سال 73 با تشویق استاد محمدرضا شجریان، نخستین آلبوم خود را با نام «تیه کال» منتشر کرد و سپس با برگزاری کنسرت های مختلف، توانست نظر مثبت مخاطبین را به خود جلب کند.

«تش دل»، «تی به ره»، «ضله»، «کر بختیاری» و «هم توار» از جمله آلبوم هایی هستند که تا به امروز از این خواننده بختیاری منتشر شده اند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005