انتشار آلبوم «فروغ» گروه «بهسان» به مناسبت سالگرد درگذشت فروغ فرخزاد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: آلبوم «فروغ» اثر گروه «بهسان» (احسان وزیری و بهناز حسنی) مصادف با سالروز درگذشت بانو فروغ فرخزاد برای دانلود در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

«دوست داشتن»، «تولدی دیگر»، «یک پنجره»، «زندگی»، «گناه»، «روی خاک»، «شعری برای تو»، «به چمنزار بیا»، «آفتاب می شود»، «با کدام دست»، «برف» و «سپیده عشق» نام قطعات این آلبوم با صدای احسان وزیری هستند که موسیقی آن در سبک راک و الکترونیک است و همه اصوات در این مجموعه حاصل تلاش این گروه در زمینه آهنگسازی و تنظیم کنندگی، نوازندگی و صدابرداری و ضبط است.

احسان وزیری متولد پنجم مهر 67 در فیروزآباد فارس، خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده سازهای ویولن و گیتار است. وی موسیقی را از 14 سالگی با نواختن ساز ویولن آغاز کرده و سپس نواختن گیتار آگوستیک و الکتریک را می آموزد. وی که تحصیل کرده رشته نرم افزار است، اولین آلبوم خود را با نام «محجوب» در مهر ماه 95 منتشر می کند و «فروغ» دومین مجموعه ایست که با خوانندگی وی به علاقمندان عرضه شده است.

همچنین بهناز حسنی متولد 20 مهر 76 در مهاباد آذربایجان غربی، دانشجوری رشته آهنگسازی دانشگاه هنر تهران، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده سازهای گیتار کلاسیک و پیانو است که از 13 سالگی به طور جدی وارد عرصه موسیقی می شود. وی پس از گذراندن مبانی نظری و عملی موسیقی، دوره تخصصی آهنگسازی را به صورت آنلاین در دانشگاه های هاروارد و برکلی گذرانده است.

ایشان که در زمینه موسیقی تئاتر، گروه کر و آثار گروهی فعالیت حرفه ای دارد، موفق به کسب عنوان آهنگساز و نوازنده منتخب در جشنواره تئاتر عروسكي كانون پرورش فكري كودك و نوجوان شده است.

ارسال نظر
رزا برازنده : بانوی شعر ایران
2 0
بانو فروغ،شعر فارسی واقعا بهشون مدیونه تا اخرین لحظه،چه خوب که یادشون اینطور زنده میشه
Fatemeh.z : ...
2 0
بانو فروغ فرخزاد واقعا یکی ازموثر ترین شاعر ها در تاریخ شعر ایران بود که از نظر من کسانی که یاد او را زنده نگه میدارند بسیار قابل تقدیر و تشکر هستند.🌸
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005