بلیت فروشی متفاوت ترین اجرای «کالیبر» در برج آزادی آغاز شد

« بازگشت به لیست | شنبه 28 بهمن 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: گروه موسیقی راک «کالیبر» به سرپرستی و نوازندگی لید گیتار حمید صالح نهم اسفند ماه در سالن برج آزادی به روی صحنه می برد.

این اجرا که چهارمین کنسرت رسمی این گروه است، این بار با حضور امین یحیی زاده به عنوان خواننده برگزار می شود تا طرفداران «کالیبر» را با هیجان بیشتری مواجه کند.

میلاد سرآبادانی (ریتم گیتار)، رضا غلامی (گیتار باس) و آرتا ایجادی مقصودی (درامز) دیگر اعضای این گروه هستند که نهم اسفند ماه بر روی استیج هنرنمایی خواهند کرد.

کالیبر که وجه تمایزش با دیگر گروه های هم سبک در اجرای قطعاتی ست که تا به حال در کنسرت های دیگر اجرا نشده، برای نهم اسفند ماه قطعاتی همچون «End of the line» و «the memory remains» از Metallica ، « sounds of a playground fading » اثر  InFlames ، « Before I forget » slipknot ، Mix 7tracks از System of down، « avenged sevenfold » از Hail to the king، « painkiller » از Death، « Madness» all that remains، « Disciple» از Slayer، « Five minutes alone » اثر Pantra، « My curse» killswitch engage، « Bother» از stone sour و ..512 Lamb of god به همراه تک قطعه هایی از ساخته های گروه مانند «Headland» را در چهارمین کنسرت خود اجرا خواهد کرد.

گفتنی ست، امکان خرید بلیت این کنسرت که از ساعت 21 در برج آزادی کار خود را آغاز می کند، از امروز در سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com  امکان پذیر است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005