محمد میرزاخانی کارگاه تخصصی «سازهای کوبه ای» برگزار می کند

« بازگشت به لیست | دوشنبه 30 بهمن 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: کارگاه تخصصی «سازهای کوبه ای» با تدریس محمد میرزاخانی، چهارم اسفند ماه برگزار خواهد شد.  

این کارگاه که مبانی نظری و عملی ریتم را در رأس کار خود قرار داده، از ساعت الی 16 الی 18 با ظرفیت محدود در سالن آموزشگاه برومند به نشانی ستارخان، جنب بازار سنتی، میدان صحرایی، دستبند غربی، روبروی مجتمع ورزشی توحید، پلاک 22 کار خود را آغاز خواهد کرد.  

«تئوری ریتم، وزن خوانی»، «مقدمه ای بر تشخیص ریتم»، «مقدمه ای بر گروه نوازی»، «آموزش تمرین با مترونوم» و «اجرای اتودهای تقویت دست» سرفصل های مباحث این کارگاه تخصصی خواهد بود که برای نوازندگان مبتدی تا حرفه ای مفید است.

علاقمندان به حضور می توانند به منظور ثبت نام و هماهنگی، با شماره 09039421733 تماس بگیرند.

گفتنی ست، «محمد میرزاخانی» متولد سال 1363 در اصفهان، از 12 سالگی نواختن تنبک را نزد اساتیدی همچون عسگری، با ایمانی و پژمان شیرازی که از شاگردان برجسته استاد تهرانی و فرهنگ فر بودند، می آموزد و سپس با سفر به تهران، از سال 91 به طور جدی نزد استاد اسماعیلی تنبک نوازی را دنبال کرده تا زمانی که از ایشان برای تدریس اجازه کتبی دریافت می کند. وی در سه مکتب و شیوه نوازندگی، تلمذ هنر کرده و نزدیک به یک سال است که ساخت تنبک را با برند خود آغاز کرده و در این زمینه نیز اهتمام دارد.

ایشان کنار آموزش سازهای کوبه ای به خصوص تنبک، در حال حاضر با گروه تنبک نوازان استاد اسماعیلی که بیش از 40 سال قدمت دارد، همکاری دارد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005