«داستان بی پایان» گروه راک «Out Of Nowhere» در سالن پردیس

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 10 اسفند 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: گروه موسیقی راک «Out Of Nowhere» به سرپرستی و خوانندگی امین یحیی زاده، دوازدهم اسفند در سالن پردیس به روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت که با عنوان «داستان بی پایان» از ساعت 22 در سالن شماره 1 پردیس، سالن تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان نوفل لوشاتو، تقاطع خیابان رازی، پلاک 74 به روی صحنه می رود، در واقع دور پنجم از تجربه نوزدهم مجموعه «شب شنبه ها» است که علاقمندان به تهیه بلیت می توانند از طریق سایت تیوال با لینک https://www.tiwall.com/music/shabshanbeh-endlessstory  اقدام به خرید آنلاین کنند. 

علی مستنبط (لید گیتار)، حسین رفیعی نیا (ریتم گیتار)، حمید شاهچراغی (گیتار باس) و جلیل سوارکار (دارمز) اعضای این گروه هستند که قرار است قطعات «Farm»، «Rice»، «I’m Not Your Type» ، «Man Made Disaster» و«Earworm» از ساخته های خود و چهار قطعه بازسازی شده «The Heart From Your Hate» از Trivium،

«Breath» از Breaking Benjamin، «Toxicity» از System Of A Down و «Wash It All Away» از Five Finger Death Punch    را بر روی استیج اجرا کنند.

گفتنی ست، در بخشی از این برنامه «شب شنبه ها»، گروه Satura نیز به خوانندگی هامون مرادیان و نوازندگی اشکان صفاپور و نیما ابوالقاسمی (گیتار)، امیر مشاری (کیبورد)، هامان خانی (گیتار باس)، سام مهرانی (درامز) با پرفورمنس محمد رجب دوست به روی صحنه خواهد رفت.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005