+ گزارش تصویری

اولین کنسرت برادران عدل پرور در تالار وزارت کشور به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | شنبه 19 اسفند 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 6 )

اختصاصی سل.نیوز/ محمدرضا عبدی: اولین کنسرت «مسیح و آرش Ap» به همت موسسه فرهنگی ـ هنری آراد در تاریخ 17 و 18 اسفند ماه در تالار وزارت کشور برگزار شد.

برادران عدل پرور که ابتدا قرار بود تنها یک شب به تهیه کنندگی  میلاد ماهان راد و سعید سال افزون به روی صحنه بروند، پس از استقبال قابل توجه مخاطبینشان، با تمدید کنسرت خود در دو سانس دیگر نیز میزبان هوادارانشان در همین سالن بودند.

این دو خواننده که از اواسط دهه هشتاد با ارائه قطعاتی همچون «بیا بازم» و «هنوزم همونم» و فعالیت جدی در زمینه های آهنگسازی، خوانندگی و ترانه سرایی به شهرت رسیدند، پس از کسب مجوزهای لازم برای ادامه فعالیت های خود به صورت مجاز، آثاری همچون «تو که نیستی پیشم»، «چه قشنگ»، «آرومه دل»، «گلی»، «خودتو برسون»، «دیوونه ‌وار» و . . . را منتشر کردند که «خالی بود دستم» آخرین تک قطعه آن ها پیش از اجرای اولین کنسرت بود. 

گفتنی ست، برادران عدل پرور در نخستین کنسرت خود که با روز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز جهانی زن مصادف شده بود، ضمن اجرای قطعاتی همچون «من هنوز همونم»، «ریز پیچید»، «من عوض شدم»، «دیوارنه ‌وار»، «زدی پر»، «تو که نیستی پیشم»، «خالی بود دستم» و . . . میزبان جمعی از هنرمندان و طرفدارانشان بودند. 

همچنین محمدعلی نصیری (نوازنده گیتار الکتریک)، آرش مقدم (درامز) و میلاد عالمی (ویولن) به رهبری اشکان آبرون به عنوان اعضای ارکستر بر روی استیج هنرنمایی کردند.

 

* در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین محمدرضا عبدی ببینید:

 

ارسال نظر
رزا برازنده : کنسرت
1 0
عالی من خوشبختانه حضور داشتم به جز چند مورد افتادن ریتم و عدم سینک بودن ارکستر که تو اجرای زنده اول طبیعیه مشکلی نبود😍😍
رها : برادران متفاوت موسیقی پاپ
1 0
برادرانی که همیشه فضای اهنگ هایشان متفاوت بود.مخصوصا صدای ارش عدل پرور که باعث تمایز آثارشان از سایر اهنگ ها میشد.
H : موسیقی
1 0
کارشون خیلی عالیه وروحیه وسبک خاص خودشونو دارن وهمینطور متن آهنگاشونم بااکثر آهنگای خواننده های دیگه متفاوته وصداشونم خاص وجدیده.
فاطمه دشتی : _
1 0
این برادر ها اهنگ های خاص با یه سبک خاص دارن که موسیقی ایران بهش احتیاج داشت ولی خب کاش میشد توی اجراهای زندشون هم هماهنگ بودنشونو رعایت کنن
MINA : .
1 0
وقتی متوجه شدم که کنسرت گذاشتن با اشتیاق بلیط اولین اجرای این دو خواننده ی خوش صدا رو گرفتم و واقعا اجرای زنده شون عالی بود و کلی لذت بردیم 😍 مشتاق البوم های جدیدشون هستیم ❤
Fatemeh.z : ...
1 0
این دو هنرمند با صدای زیبا و استعدادی که دارند قطعا دارای آینده ی بسیار درخشانی هستند . چرا که در این مدت کوتاه توجه بسیاری از علاقمندان به موسیقی را به خود جلب کرده اند.👌
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005