متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

پرونده کاری مجتبی کبیری با انتشار «برگرد» در سال جاری بسته شد

« بازگشت به لیست | شنبه 26 اسفند 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تک قطعه «برگرد» به عنوان آخرین اثر منتشر شده مجتبی کبیری در سال جاری، به طرفدارانش ارائه شد.

امید جلیلی سرودن ترانه و ساخت ملودی این قطعه را بر عهده داشته و محمدرضا حجازی نیز در کنار تنظیم کنندگی، به عنوان نوازنده گیتار در این اثر هنرنمایی کرده است. همچنین محمد احمدی میکس و مسترینگ قطعه «برگرد» را انجام داده است.

مجتبی کبیری که از فروردین، پس از عقد قرارداد با مهندس سعید شهشهانی و موسسه فرهنگی ـ هنری غزل هنر با گذشتن از یک دوره گزیده کاری، توانست روزهای پرکاری را پشت سر بگذارد، طی سال جاری قطعاتی همچون «اشتباه»، «شیرین و فرهاد»، «یلدا»، «حاجت» و «خیالی نیست» را به هوادارانش عرضه کرد.

سعید شهشهانی ضمن گفتگوی اختصاصی با سل.نیوز در تشریح برنامه های سال 97 ایشان اظهار داشت: «مجتبی کبیری خواننده ای است که طرفدارانش او را با سبکی که از ابتدا در دستور کاری اش قرار داده، می پسندند و بسیاری انتظار دارند وی با بازگشت موفقی که به عرصه موسیقی داشته، آثاری در همان سبک و سیاق ارائه دهد و ما نیز تصمیم نداریم از برآورده کردن این انتظارات به سادگی بگذریم اما باید قبول کرد که موسیقی، در حال تغییر و به طبع سلایق و علایق نیز در حال دگرگونی هستند و لازم می دانیم مسیر حرکتمان را به نوعی طراحی کنیم ک بتوانیم میزبان مخاطبین تازه نیز باشیم. به همین خاطر در سال آینده، بی شک آثاری را از مجتبی کبیری خواهید شنید که در عین حفظ شخصیت هنری وی، با شرایط روز موسیقی ایران همگامی بیشتری دارند».

وی افزود: «به تازگی موزیک ویدئو قطعه «عادت» با صدای مجتبی کبیری منتشر شده که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت و ویدئو «یه کم شبیهته» نیز به زودی  در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین برای سال 97، ساخت چندین کلیپ دیگر را در راس کار داریم. طبق برنامه ریزی صورت گرفته پس از ماه مبارک رمضان تور کنسرت های مجتبی کبیری آغاز خواهد شد. سالی که گذشت، شروع فعالیت های مجتبی کبیری برای بازگشت به نقطه اوج پس از یک دوره طولانی کم کاری بود و مطمئنم در سال آتی این تلاش به ثمر خواهد رسید».  

گفتنی ست، مجتبی کبیری در چندین شبکه رسانه ملی به عنوان مهمان در ویژه برنامه های ایام نوروز حضور خواهد داشت تا آثار تازه خود را اجرا کند.

* در ادامه می توانید متن این ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید:

 

آروم آروم داره بارون، تو رو یاد من میاره

حس خوبی داره قلبم، وقتی که بارون می باره

.

در و دیوار اتاقم، از دلم گلایه دارن

همشون همدست بارون، تو رو یاد من میارن

.

زندگیم سیاهه برگرد، عمر من تباهه برگرد

از همون وقتی که رفتی، چشم من به راهه برگرد

.

سوت و کور بی تو خونه، تیک تیک ساعت می دونه  

دل آسمون گرفته، بارون و کرده بهونه

.

من و ابر و باد و بارون، حتی این گل های گلدون

حتی آیینه و شمعدون، منتظر با چشم گریون

.

زندگیم سیاهه برگرد. . .

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005