متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

انتشار تک قطعه «سخته» و پایان سکوت کاری مهرشاد غلامی

« بازگشت به لیست | دوشنبه 28 اسفند 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تک قطعه «سخته» با صدا و موسیقی مهرشاد غلامی پس از بیش از یک سال و نیم سکوت کاری، برای دانلود در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

ترانه این اثر را سید مصطفی ساداتی سروده و میکس و مسترینگ آن را محمد احمدی بر عهده داشته است و این در حالی ست که اثر قبلی مهرشاد غلامی با نام «وعده» با ترانه و ملودی سینا شعبانخانی و تنظیم کنندگی علی منصوری، مرداد ماه سال 95 منتشر شده بود.

مهرشاد غلامی که آلبوم «باشه» را در کارنامه هنری خود دارد، از سال 80 به طور جدی فعالیت حرفه ای خود را در عرصه موسیقی آغاز می کند و تا به امروز تک قطعه هایی مانند «خوشبختی»، «آرامش»، «دلهره»، «اشتباه» را روانه بازار موسیقی کرده است.

ایشان درباره تولید و ارائه آثار تازه اش توضیح داد: «در کار، دچار حساسیت های زیادی شده ام اما شرایط روز بازار از بعد اقتصادی، رقابتی و تغییر زودهنگام سلایق باعث شده است، ترجیحا آثاری را عرضه کنم که پیش از همه، خودم را راضی می کند. همچنین قصد دارم بتوانم با ارائه تک قطعه هایی، مجدد طرفدارانم را جذب کنم. از طرفی دیگر با این که در این مدت از نظر خوانندگی در سکوت بودم اما در زمینه آهنگسازی برای دیگر دوستان خواننده، فعال بودم و این سکوت، به معنای فاصله گرفتن از عرصه موسیقی نبود». 

وی افزود: «تجربه ثابت کرده است، هر اندازه تک قطعه منتشر کنید، باز هم نیاز جدی به تبلیغات، آن هم به شکل گسترده احساس می شود و این، بزرگترین مشکلی ست که اکثر خوانندگان با آن مواجه هستند و به علت نداشتن هزینه کافی و یا عدم عملکرد صحیح، می بینیم که آثار بسیار خوبی نشنیده، از عرصه رقابتی حذف می شوند».    

لازم به ذکر است، تنها آلبوم مهرشاد غلامی شامل 12 قطعه به نام های «باشه»، «واسه چی»، «خاتون دل»، «رسم عاشقی»، «بیقرار»، «از وقتی رفتی»، «ستاره»، «یادت میاد»، «بی وفا»، «انتظار»، «تصور» و «می دونی» بود که ترانه های آن بجز 5 ترانه که سروده خواننده اثر بود، از بین سروده های سعید دبیری، فرخ تمیمی، سیامک خسروانی انتخاب شده بودند و انوشیروان تقوی، علی منصوری، میلاد ترابی، ایرج همدمی و مجید کاشانی نیز وظیفه تنظیم کنندگی این قطعات را بر عهده داشتند. 

* در ادامه می توانید متن ترانه «سخته» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

سخته که توو هرساعت هر هفته

فکر کنی به اونی که رفته

آخرش گریت بگیره

هرچیفکر کنی بهش،بد شی

رد شی از خاطره هاش،بعد چی؟!

توو دلت خوشی بمیره

.

رفته دلش از پیشم خیلی وقته

گمونم خسته شد از دسته

دلی که واسش می مرده

وقتی گم میشی توی خوشبختی

خوشی بود، تو سختی هم سختی

غصشو دلم می خورده

.

اون رفت باورم نمیشه آسون رفت

تو هوای باد و بارون رفت

تا همیشه بد شه حالم

هر دم مثل یه پرنده پر دردم

که میخوام به خونه برگردم ولی خب شکسته بالم

.

سخت بود واسه من، برای اون وقت بود

ولی خب خیالشم تخت بود

که چیزی عوض نمیشه

دیگه خوشه خب اینو خودش میگه

رفته اون کنار کسی که

میگه کل زندگیشه

 .

.

 

 

ارسال نظر
سولماز : مهرشاد غلامی دوست دارم
4 0
کار خیلی قشنگیه واقعا دستتون درد نکنه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005