دانیال شهرتی تیتراژ ویژه برنامه نوروز «ساعت صفر» را اجرا کرد

« بازگشت به لیست | شنبه 4 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تیتراژ برنامه «ساعت صفر» ساخته شده برای شبکه سوم سیما با صدا و موسیقی دانیال شهرتی از امشب پخش خواهد شد.

ترانه این قطعه را محسن معراجی سروده و در ساخت ملودی نیز در کنار دانیال شهرتی بوده است. تنظیم و میکس و مسترینگ این اثر را خواننده آن بر عهده داشته و نیما رمضان با نواختن گیتار الکتریک در این قطعه هنرنمایی کرده است. همچنین علیرضا جوادی به عنوان ناظر ضبط در کنار عوامل ساخت تیتراژ «ساعت صفر» بوده است.

 سعید شمس کارگردانی این برنامه که ویژه شب های نوروز تهیه شده را بر عهده دارد و سپند امیرسلیمانی و مریم خدارحمی نیز در اپیزودهای آن ایفای نقش می کنند.

لازم به ذکر است، دانیال شهرتی اخیرا دو قطعه به نام های «من و تو» و «سایه» را با صدا و آهنگسازی خود منتشر کرده که ترانه این دو قطعه از بین سروده های بابک صحرایی انتخاب شده اند.

قطعه «من و تو» در ابتدا با فضایی شاد ساخته شده بود اما در نهایت به صورت هاوس تنظیم و ارائه شد.

دانیال شهرتی درباره قطعه «سایه» نیز در صفحه اجتماعی خود نوشت: «سعی کردم در تنظیم و سازبندی آهنگ «سایه» متفاوت باشم. به جای استفاده از pad از صدای کرال استفاده کردم که موسیقی من را در پس زمینه همراهی می کند.  گیتار بر خلاف ریتم معمول بار آرپژهای متفاوت و فواصل غیرمعمول در همراهی Epiano نواخته شده و برای ملودی وسط آهنگ نیز فضا را شکسته ام و با استفاده از صدای سنتور موسیقی را به سمت موسیقی شرقی و تلفیقی پیش برده ام که در موتیف دوم با همراهی دف و کرال کامل تر می شود. البته قسمت بعد که مجددا با pad و اتمسفر فضاسازی را انجام داده ام، این بار سنتور ملودی کاملا غربی و در برخی قسمت ها به صورت فواصل جز ملودی را اجرا میکند که در ادامه که به موتیف اصلیمان بر میگردد، این بار با صدای کرال سوپرانو و آلتو به صورت پس زمینه همراهی می شود.  از نکاتی که من در تنظیم به آن ها توجه می کنم و بسیار ظریف است همراهی موسیقی با متن ترانه است تا حس بهتری را تلقین کند».

گفتنی ست، تمام آثار دانیال شهرتی و قطعات آلبوم «امشب» که سال گذشته به عنوان دومین آلبوم باکلام ایشان، از طریق کانال وی به آدرس  Telegram.me/DanialShohrati قابل دانلود است.    

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005