تور کنسرت های فروردینی «اشوان» به برج میلاد رسید

« بازگشت به لیست | دوشنبه 6 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ آذین حسنلو: «اشوان» که تور کنسرت های بهاری خود را از دوم فروردین با اجرا در متل قو مازندران آغاز کرده است، اولین کنسرت سال 97 خود در پایتخت را یازدهم فروردین به روی صحنه خواهد برد.

در این کنسرت، اشوان برای نخستین بار در مرکز همایش های برج میلاد با طرفدارانش طی یک سانس در ساعت 21:30 دیدار خواهد کرد که خرید بلیت به صورت آنلاین از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com امکان پذیر است. همین طور علاقمندان می توانند از طریق تماس با شماره های 26291279 و 26291271 بلیت خود را رزرو کنند.

قابل ذکر است، اشوان 5 فروردین ساعت 24 در آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس در کیش به روی صحنه رفته و 7 فروردین در تالار فخرالدین گرگان و 9 فروردین نیز در سالن سینما سپهر ساری اجرای کنسرت خواهد داشت که تمامی این اجراها با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری آوای دوران برگزار شده است.

همچنین آخرین کنسرت سال 96 خواننده آلبوم موفق «بهت مریضم» طی دو سانس در روز 27 اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شده بود.

آخرین قطعه اشوان در سال گذشته «دارم عاشق می شم» نام داشت که در واپسین روزهای زمستان 96 منتشر شد و شخصا سرودن ترانه و ساخت ملودی آن را نیز بر عهده داشت. فرزاد ماهان و محمد فلاحی به ترتیب تنظیم کنندگی و میکس و مسترینگ آن را انجام داده بودند.  

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005