کنسرت «لودویکو اینائودی» آهنگساز ایتالیایی در تهران تمدید شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 9 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ محمدرضا عبدی: کنسرت اردیبهشتی «لودویکو اینائودی»(Ludovico Einaudi)  در تهران برای یک سانس دیگر تمدید شد.

این آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی که پیش از این قرار بود، طی روزهای 5 و 6 اردیبهشت، هر شب از ساعت 21:30 به مدت 120 دقیقه برجسته ترین آثارش را در تالار بزرگ وزارت کشور بنوازد، پس از استقبال علاقمندان ایرانی برای یک شب دیگر در تاریخ چهارم اردیبهشت تمدید شد.

ردی هاسا (چلو)، فدریکو مکوزی (ویولن)، فرانسسکو ارسوری (گیتار)، ریکاردو لاگانا (پرکاشن) و آلبرتو فابریس (باس) نوازندگانی هستند که در این کنسرت، اینائودی را همراهی خواهند کرد.  

این آهنگساز که در اعتراض به افت یخچال های طبیعی و برای یاری گرفتن از مسئولین در سراسر جهان، قطعه «مرثیه ای برای قطب شمال» را در سوالبارد نروژ بر روی قطعه ای یخ بزرگ شناور نواخت، آثار بزرگی همچون موسیقی فیلم های «این جا انگلستان است» (This Is England) و «من هنوز اینجام» (I'm Still Here) و سریال «دکتر ژیواگو» (Doctor Zhivago) را بر عهده داشته است.

«Una Mattina» ،  «Night»، «Elements»، «Experience» ، «Fly» از جمله قطعاتی هستند که قرار است لودیکو اینائودی در کنسرت اردیبهشتی خود برای طرفداران ایرانی خود بنوازد.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این اجرا می توانند از طریق سایت www.tik8.com  اقدام به خرید بلیت به صورت آنلاین کنند.

این آهنگساز ایتالیایی، زاده 23 نوامبر 1955 در تورین ایتالیا است که بعد از یادگیری موسیقی در کنسرواتوار میلان، موفق به کسب مدرک در سال 1982 شد و موفق به کسب بورس تحصیلی در جشنواره موسیقی تنگلوود شد. وی تا به امروز 4 جایزه بین المللی را از آن خود کرده است.

 

 

ارسال نظر
سهراب : تشکر
0 0
واااااای بی نظیره ایناهنگساز از بهترین هاست کاراش ادمو ب وجد بیاره لایک
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005