+ امکان دانلود

تک قطعه بی کلام «جانان» اثر علیرضا عباسی منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 11 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

اختصاصی سل.نیوز/ آذین حسنلو: تک قطعه بی کلام «جانان» به آهنگسازی و نوازندگی ویولن علیرضا عباسی همزمان با ایام نوروز به علاقمندان موسیقی ارائه شد.

علیرضا عباسی که پیش از این تصنیف «گلنار» را با آواز و موسیقی خود ارائه کرده بود، در مورد قطعه «جانان» توضیح داد: «این اثر در واقع هدیه ای ست به مناسبت ایام نوروز که در ادامه ساخت آهنگ هایی با حال و هوای رنگ های قدیمی ایرانی اما نه به صورت بازسازی بلکه به صورت ساخت ملودی هایی جدید با حال و هوای قدیمی، آهنگسازی و تنظیم کرده ام و امیدوارم در آینده ای نزدیک تمامی این آثار به صورت یک آلبوم مستقل منتشر شوند».

وی که نخستین آلبوم خود را با نام «قصه عشق» در سال 84 در سبک موسیقی الکترونیک ارائه داده و آثار بی کلام متعددی را نیز منتشر کرده است، در ادامه اظهار داشت: «اصولا علاقه خاصی به موسیقی بی کلام دارم زیرا واسطه ارتباطی کلمات حذف می شود و هر مخاطب نسبت به احساس خودش، برداشتی از آن موسیقی خواهد داشت و می تواند ارتباط مستقیمی با اصوات برقرار کند».

این آهنگساز اضافه کرد: «یکی از مهمترین دغدغه های من ترکیب موسیقی شرقی از جمله موسیقی کشورهای همچون ایران، عربی، هندوستان با موسیقی مدرن و گاهی غربی است».

لازم به افزودن است، علیرضا عباسی این روزها در کنار ساخت یک آلبوم با قطعاتی مناسب مدیتیشن و یوگا، آلبوم دیگری را به زبان گیلکی با صدای یکی از ترانه سرایان پیشکسوت گیلانی آماده کرده که به زودی منتشر خواهند شد.

 

* در ادامه می توانید تک قطعه بی کلام «جانان» را دانلود کنید:

 

 

ارسال نظر
فکرآزاد : تلفیق
3 0
چقدر تلفیق زیبایی
امیرحسین : زیباست
0 0
بسیار زیبا و دلنشین پر از حال خوب هست برام.
بهزاد : جانان
0 0
با سلام و تبریک سال نو ، ظرافت ، نوازش و دقت در این اثر بسیار زیبا را احساس کردم و امیدوارم همیشه ایام موفق و اثرات بیشتر و زیبا تری را شاهد باشیم . انشاءالله . برای موفقیت در کارهایت و همینطور در زندگی ات ، همواره دعایت خواهم کرد . انشاءالله روز به روز موفقیت های بزرگ و بزرگتری بدست آوری . انشاءالله
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005