به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «نغمه حصار»

اجرای برترین آثار «سهیل نفیسی» بر روی صحنه تالار وحدت

« بازگشت به لیست | یکشنبه 19 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ بهار خوشجام: «سهیل نفیسی» یازدهم اردیبهشت ماه به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «نغمه حصار» از ساعت 21:30 در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت که به تهیه کنندگی افشین معصومی برگزار خواهد شد، سهیل نفیسی منتخبی از قطعات برگزیده منتشر شده در چهار آلبوم «ریرا»، «ترانه های جنوب»، «چنگ و سرود» و «طرح نو» را اجرا خواهد کرد. همچنین چند قطعه تازه ساخته شده در این لیست قرار گرفته شده است.

خرید آنلاین بلیت این کنسرت برای علاقمندان از طریق لینک https://www.tiwall.com/music/soheilnafisi5 در سایت تیوال امکان پذیر است.  

سهیل نفیسی که اردیبهشت ماه در شیراز و بندرعباس کنسرت داشته، آخرین آلبوم خود را با نام «طرح نو» سال 95 منتشر کرده که  «بیا تا گل برافشانیم»، «هرگزم مهر تو»، «صبح است ساقیا»، «رسید مژده»، «بخت از دهان دوست»، «زاهد خلوت نشین»، «دانی که چیست دولت؟»، «ترسم که اشک در غم ما پرده در شود»، «یاری اندر کس نمی بینم»، «گل در بر و می در کف»، «گلعذاری ز گلستان جهان»، «ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار»، «گلبن عیش می دمد»، «مخمور جام عشقم»، «روز هجران و شب فرقت یار آخر شد»، «فاش می گویم و . . .» و «الا یا ایها الساقی. . .» قطعاتی این اثر هستند که بر اساس اشعار حافظ ساخته شده اند.   

گفتنی ست، سهیل نفیسی متولد سال 1346 در تهران است که به علت زندگی 20 ساله در بندرعباس، موسیقی اش تحت تاثیر این منطقه است. علاقه فراوان او به شعر معاصر ایران، وی را به سوی ترانه ‌سازی بر اساس برخی اشعار به یاد ماندنی ایران معاصر سوق داد. سبک خوانندگی و نواختن گیتار او را نیز می توان نوعی نقالی موسیقایی به شمار آورد.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005