اجرای ارکستر بانوان «چیستا» به سرپرستی میشکا سیلانی در فرهنگسرای نیاوران

« بازگشت به لیست | یکشنبه 26 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: گروه بانوان «چیستا» به سرپرستی و خوانندگی میشکا سیلانی، ششم اردیبهشت ماه از ساعت 15 در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

نیتا مجلسی (پیانو)، فاطمه سید محمود (تنبک)، الهام کریمی جبلی، مهرزاد خسروی، خورشید معلم، شیما الله یاری، نازنین خسرویان، الهه یزدانی و آرام رییسی (ویولن)، عسل خردیار (فلوت)، نعیمه روحانی (سنتور)، نازنین خالصی (تار)، فریبا مهرپور (قیچک آلتو)، سوگند عباسی (پرکاشن) نوازندگانی هستند که در قالب گروه «چیستا» هنرنمایی می کنند.

این گروه که در سبک سنتی ـ کلاسیک فعالیت خود را از سال 95 آغاز کرده است، در کنسرت پیش رو 24 قطعه را در دو بخش شور و اصفهان اجرا خواهند کرد که بخش شور شامل 4 تصنیف به همراه چند قطعه چهارمضراب و آواز و بخش اصفهان نیز شامل 5 تصنیف و قطعات ضربی و آوازی است.

میشکا سیلانی که خوانندگی و سرپرستی ارکستر بانوان «چیستا» را بر عهده دارد، متولد سال 1361 و کارشناس ارشد رشته مهندسی شهرسازی است که نوازندگی سنتور را از سال 69 نزد اساتیدی همچون غلامرضا مشایخی، مصطفی پیوست و مهیار طریحی فرا می گیرد. وی آموزش آواز را نیز از سال 70 نزد پدرش استاد لطفعلی سیلانی آغاز می کند. ایشان که در آلبوم «نوروزانه» (فورکلور تهران) به عنوان خواننده حضور داشته با گروه های «نغمه»، «هه رمان»، «مهرشید» و ارکستر ملی جوان  نیز همکاری داشته است.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا با شماره های 22880735 و 22861093 تماس حاصل کنند. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005