پس از آلبوم «دو مایل مانده به مریخ»

آغاز ضبط قطعات ارکسترال دومین آلبوم بی کلام «آرش فلاحی»

« بازگشت به لیست | دوشنبه 27 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: دومین آلبوم بی کلام آرش فلاحی خالق آلبوم «دو مایل مانده به مریخ» در مرحله ساخت قرار گرفت. 

آرش فلاحی که به تازگی آلبوم بی کلام «دو مایل مانده به مریخ» را  به تهیه کنندگی حسین مهرزاد به علاقمندان عرضه کرده است، این روزها در حال ضبط دومین آلبوم خود به همراه ارکستر بزرگ است.

برای این اثر قطعات مختلفی ساخته شده که در نهایت 10 قطعه ارکسترال برای قرار گرفتن در آلبوم انتخاب خواهد شد و سپس آرش فلاحی تور کنسرت های خود را در ایران و خارج از کشور آغاز خواهد کرد.

آرش فلاحی درباره تفاوت این دو آلبوم توضیح داد: « آلبوم اولم بر مبنا تکنوازی پیانو بود اما در این آلبوم قطعات ارکسترال هستند و سبک آن با آن که کلاسیک است اما کاملا عام پسند بوده و سعی کرده ام هر قطعه را متفاوت از دیگر قطعات بسازم. در کل تلاشم به این سو بوده که موسیقی ایرانی را با سبک ارکسترال سینماتیک آمریکایی مقارن کنم».

لازم به یادآوری ست، نخستین آلبوم این هنرمند که با عنوان «دو مایل مانده به مریخ» منتشر شد، شامل 10 قطعه به نام های «فانوس»، «دو مایل مانده به مریخ»، «تو»، «اقیانوس»، «مرجان»، «فانوس»، «خیابان»، «پیاده رو»، «برو» و «موازی» با ملودی، تنظیم کنندگی و پیانونوازی آرش فلاحی است که در استودیو تک کلاوی رکورد و مسترینگ شده اند.

این اثر که توسط موسسه فرهنگی ـ هنری جام سبز، روانه بازار موسیقی شده است، قطعاتی در سبک های کلاسیک، پاپ و نیوایج را در فضایی آرامبخش و رمانتیک در خود جای داده است و علاقمندان می توانند از طریق سایت های بیپ تونز و ریتمو آن را به صورت آنلاین خریداری کنند. 

گفتنی ست، آرش فلاحی، آهنگساز و نوازنده برجسته پیانو؛ دانش آموخته و دارای مدرک کارشناسی رشته موسیقی ، رهبری ارکستر و آهنگسازی بین المللی از کنسرواتوآر تهران است و تا به امروز آثار مختلفی را در سطح کشور و جهانی در سبک های متفاوت ارائه داده است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005