کنسرت «کولی های اسپانیا» در پایتخت برای سومین سانس تمدید شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 27 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ زهرا رحیمی: کنسرت «کولی های اسپانیا» (Gipsy kings family) برای یک سانس دیگر در روز 13 اردیبهشت تمدید شد.

این گروه که قرار بود ابتدا در روزهای 10 و 12 اردیبهشت به ترتیب در ساعت 19:30 و 22  در تالار وزارت کشور، سومین اجرای خود را در ایران، تجربه کند، با استقبال طرفداران موسیقی اسپانیایی مواجه شدند تا سیزدهم اردیبهشت نیز از ساعت 22 در سومین سانس به روی صحنه برود.

این گروه که پیش از این نیز کنسرت های موفقی را در تهران به روی صحنه برده بودند، قرار است برترین آثار خود را اجرا خواهد کرد.

لازم به ذکر است، نام این گروه در ابتدا «لوس ره یس» بوده و توسط خوزه ره یس، پدر دو عضو اصلی گروه، پاول و نیکلاس تشکیل می شود. پس از مرگ وی، چیکو که اهل مراکش بود و سپس کلود مارتیس مدیریت این گروه را برعهده می گیرند و در نهایت با تلفیق خانواده «ره یس» و «بالیاردو» گروه «جیپسی کینگز» به طور رسمی کار خود را از سال 1985 آغاز می کند. بعد از فوت اعضای اصلی «جیپسی کینگز» این گروه تجزیه می شود و گروه «جیپسی‌ کینگز فامیلی» که در واقع فرزندان آن ها به همراه سه نفر از اعضای قدیمی گروه است، آن را اداره می کنند.

علاقمندان به حضور در کنسرت گروه کولی های اسپانیا می توانند با مراجعه به سایت اکسیر نوین با مدیریت محمدرضا خانزاده به نشانی www.exirconcert.com اقدام به خرید آنلاین بلیت کرده یا با شماره های 22097972 الی 5 تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005