آلبوم موسیقی «کوچه سار شب» با آوازخوانی محمد ملاآقایی منتشر شد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 29 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ محمدرضا عبدی: آلبوم «کوچه سار شب» با آوازخوانی محمدملاآقایی و موسیقی حسین پیرنیا توسط موسسه فرهنگی ـ هنری رها روانه بازار موسیقی شد.

«راه بی نشان» (بر اساس یک آهنگ قدیمی)، «آواز بیات ترک»، «این کیست»، «دل های شب»، «باد بهاری» به آهنگی از شیدا و «صبح شد» (آهنگ حبیب سماعی) نام 6 قطعه این آلبوم با اشعاری از سایه و عراقی هستند که 50 دقیقه موسیقی اصیل ایرانی را با همکاری گروه «همایون» به سمع مخاطبین می رسانند.

همچنین شهرام میرجلالی و کوروش بابایی به ترتیب در این آلبوم تار و کمانچه نواخته اند. مهدی فلاح در استودیو پژواک صدابرداری و ضبط موسیقی قطعات این اثر را بر عهده داشته و مهدی سالک اردستانی نیز آن ها را میکس و مسترینگ کرده است.  

محمد ملاآقایی که به عنوان خواننده در آلبوم «کوچه سار شب» حضور داشته است، در شهرستان بروجرد متولد شد. موسیقی را از نوجوانی در زادگاه خود آغاز نمود. سپس با ورود به دانشگاه اصفهان از محیطی بس مساعد برای تلمذ موسیقی از محضر اساتیدی چون استاد حسن کسایی، یاوری، ساغری و در شیراز از محضر استاد رضوی سروستانی بهره مند شد. پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه اصفهان جهت تکمیل اندوخته های خود به تهران مراجه و در محضر استاد نصرالله ناصح پور با گذراندن سه دوره آموزش ردیف به اخذ مدرک دوره عالی ردیف آوازی نائل گردید. همچنین از راهنمایی های استاد اصغر بهاری و منوچهر همایون پور بهره مند شد.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه این آلبوم به صورت آنلاین می توانند از طریق سایت بیپ تونز اقدام به خرید کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005