با هنرمندی رامین صفایی و پیمان کرامت فر

آلبوم دونوازی سنتور و گیتار «آوای مهر» روانه بازار موسیقی شد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 29 فروردین 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مینا سهیلی فر: آلبوم «آوای مهر» با دونوازی سنتور و گیتار به ترتیب با هنرنمایی رامین صفایی و پیمان کرامت فر، برای خرید اینترنتی در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

Pavane،Czardas ، Grand Tremolo،Spring ، Rmmance de Amor، Tico Tico no Fuba، Alborada، Six Petit Duos No.2، Asturias، Alhambra، Fur Elise، Serenado  12 قطعه از آثار زیبا و نام آشنای موسیقی کلاسیک غرب در ترکیبی نو تنظیم و اجرا شده اند و همنشینی این دو ساز شرقی و غربی، آفرینش یک رنگ آمیزی بدیع صوتی و تجربه شنیداری نو را رقم زده است.  

این آلبوم که اسفند 96 به صورت سی.دی در بازار موسیقی منتشر شد، در استودیو پاییز ضبط شده، توسط حسن خدایی نیا و مهران توکلیان میکس و مسترینگ شده است.

رامین صفایی نوازنده سنتور، متولد سال 1341 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی و کارشناسی ارشد نوازندگی از دانشگاه هنر است. صفایی نوازندگی سنتور را نزد استادان ناصر صفاتی، فرامرز پایور، پرویز مشکاتیان، مجید کیانی و پشنگ کامکار آموخت. همکاری و اجرای کنسرت با گروه های «ماهور»، «صوفی» و «شهناز» با آواز «محمدرضا شجریان» در داخل و خارج از کشور از فعالیت های موسیقایی اوست. او تاسیس، سرپرستی و آهنگسازی گروه «نوا» و همچنین گروه «چنگ» و نوازندگی و آهنگسازی در آلبوم های «درد آشنا»، «چاووشی»، «یک نگه کرد و گذشت»، «زندان مست» و «غوغای ستارگان» را در کارنامه هنری خود دارد. وی هم اکنون در دانشگاه هنر تهران مشغول تدریس موسیقی است.

پیمان کرامت فر، نوازنده و مدرس ساز گیتار، از سال 1383 نوازندگی را به صورت خودآموز آغاز کرده و در سال 89 پس از ورود به دانشگاه هنر تهران، در رشته نوازندگی سازهای جهانی با ساز اختصاصی گیتار کلاسیک را از محضر اساتیدی همچون آیلین ارجمند، مهرداد پاکباز، پدرام فلسفی، امیر هوشنگی استفاده کرده است. ایشان که دارای مدرک کارشناسی نوازندگی سازهای جهانی - گیتار از دانشگاه هنر تهران و کارت صلاحیت تدریس گیتار کلاسیک است، بیش از 10 سال سابقه آموزش در این رشته را دارد.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه این آلبوم می توانند از طریق سایت بیپ تونز اقدام به خرید کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005