آلبوم بی کلام «تجسم یک رویا» با موسیقی فرید ابراهیمی منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: آلبوم بی کلام «تجسم یک رویا» اثر فرید ابراهیمی توسط موسسه فرهنگی ـ هنری آوای مهر میهن منتشر شد.

«جوانه»، «تجسم یک رویا»، «تئاتر شهر»، «پاییز سرگشته»، «محبوب»، «فریاد بی صدا»، «تانگو با رویا» و «تنهایی یک مرد» نام قطعات این آلبوم هستند که در استودیو آبی بیکران صدا توسط کیان مقدم و حمید آداب میکس و مسترینگ شده اند.

وحید کریمی و ارسلان صوفی (پیانو)، متین و مجتبی کاشانکی و حامد فولادقلم (گیتار اسپانیش)، شهروز کلیایی و محمد چنگیزی (گیتار آگوستیک)، امید غلامعلی نژاد و مهرداد اخلاقی (گیتار الکتریک)، سینا زند، محمدرضا چاره خواه و محمد نوش زاد (ویولن)، مهدی نوری (سازهای الکترونیک)، فرید ابراهیمی (درامز)، فرید حاجی حیدری (سازهای کوبه ای)، طنین کاشانکی (ویولنسل)، مرسل وطنی (ساکسیفون)، نیما هاتف (گیتار باس)، حممید آهازان (فلوت) و احمد بی ریاکار (سه تار) نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.

فرید ابراهیمی متولد سال 61، از سال 83 به طور حرفه ای فعالیت در زمینه موسیقی را آغاز می کند و در حال حاضر در نواختن دارمز، سازهای کوبه ای، پیانو و گیتار کلاسیک تبحر دارد.  وی در ابتدا آثارش را در سبک راک ارائه می داده و پس از آشنایی با زنده یاد استاد بابک بیات، وارد موسیقی پاپ می شود و سعی می کند در کنار موسیقی، صدابرداری و میکس و مسترینگ را نیز به طور اختصاصی آموزش ببیند و فعالیت جدی داشته باشد. وی که تا به امروز بیش از 60 قطعه برای خود و خوانندگان دیگر تولید و ارائه داده ست، در زمینه موسیقی فیلم نیز می توان به  ساخت موسیقی متن «حماسه سیاوش» اشاره کرد.

گفتنی ست، علاقمندان می توانند این آلبوم را در کنار فروشگاه های معتبر آثار هنری، از طریق سایت بیپ تونز به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005