اجرای کنسرت آنسامبل «اِنسو» در تالار رودکی از گروه موسیقی تجربه

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سپیده مسعودی: کنسرت آنسامبل «اِنسو» به سرپرستی و نوازندگی گیتار الکتریک هومن ثنایی، بیستم اردیبهشت سال جاری در تالار رودکی به روی صحنه خواهد رفت.

این اجرا که کاری از گروه موسیقی تجربه محسوب می شود، از ساعت 18:30 به مدت 75 دقیقه میزبان طرفداران گروه «انسو» خواهد بود.

محمد طباخیان (پرکاشن)، کیارش رادمهر (گیتار باس)، سامان ثقفیان (گیتار الکتریک) و سینا نجفلو (درامز) دیگر اعضای این گروه هستند که با رویکرد سلولی و تحت تاثیر از عناصُرِ غیر موسیقایی همچون آگاهی شهری، الگو های میني مال و ساختار های زبانشناختی به دنبال ایجاد گویش منحصر به فرد خود است.

در توضیح «انسو» آمده است: موسیقی این آنسامبل را عباراتی تشکیل می دهند که پیوستگی و تکرار، موجب تبدیل آنان به یک قطعه پیوسته می شود. همین طور با ایجاد یک بیوسیستم، موسیقی این اجرا، شکل سه بعدی ای به خود می گیرد که به طور مداوم در حال دوران است. به صورتی که حتی چینش صحنه و نحوه قرار گرفتن اعضای گروه نیز به صورت دورانی است و تجربه ای نو در صحنه آرایی اجراهای پرفورمنس به شمار می رود که برای تماشاگران نیز قابل توجه خواهد بود.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این کنسرت می توانند از طریق سایت تیوال به نشانی  www.tiwall.com اقدام به خرید بلیت خود به صورت آنلاین کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005