آلبوم «پیدای پنهان» اثر گروه «خسروان» با صدای سالار عقیلی منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ علیرضا کرمی اصل: آلبوم «پیدای پنهان» تازه ترین آلبوم سالار عقیلی به آهنگسازی احسان انوریان پس از رونمایی در شهر کتاب مشهد توسط موسسه آوای راز مهر کویر منتشر شد.

«پیدای پنهان»، «آرام جان»، «در میان آب و آتش»، «سودای دل»، «شب»، «حکایت شیرین» بر اساس اشعاری از عطار، حافظ، مولانا، مهشیدالسادات کسایی و فائز دشتستانی، قطعاتی هستند که در این آلبوم جای گرفته اند.

احسان انوریان به جز آهنگسازی، نوازندگی سنتور و سرپرستی گروه «خسروان» را در این آلبوم بر عهده داشته است. همچنین رضا انسان (تار)، علی فربودنیا (کلارینت)، پدرام فریوسفی (ویولن و آلتو)، بابک غسالی (عود)، مهرداد عالمی (ویولنسل)، یاشار شکرریز (بم تار)، مرجان خوش اندام (دف، تنبک و کوزه) دیگر اعضای این گروه موسیقی هستند که در آلبوم «پیدای پنهان» هنرنمایی کرده اند.

گفتنی ست، این اثر در استودیوهای آوای پردیس، دیلمان و پاپ توسط حمید شاه میرزایی، حجت الله حسینی، علی پور مقدم و امید اصغری صدابرداری شده است.

در بیوگرافی سالار عقیلی آمده است: وی در 11 آذر سال 56 در تهران متولد شد. وی دانش‎آموخته هنرهای دراماتیک از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد. به دلیل علاقه به آواز این رشته را به طور جدی زیر نظر «صدیق تعریف» دنبال نمود و ردیف‎های آوازی را فراگرفت. وی اولین کنسرت خود را به طور حرفه‎ ای در فرهنگسرای شفق اجرا نمود و پس از آن گروه «راز و نیاز» را تاسیس نمود و کنسرت های متعددی با گروه «راز و نیاز» در داخل و خارج از کشور اجرا نمود. سالار عقیلی در دوران فعالیت‎ هنری خود با هنرمندان و گروه ‎های موسیقی زیادی همکاری داشته است که از جمله آن ‎ها می‎توان به گروه «دستان» به سرپرستی حمید متبسم، ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری مجید انتظامی و نادر مشایخی اشاره کرد.

لازم به ذکر است، این آلبوم را در کنار خرید از فروشگاه های معتبر آثار فرهنگی ـ هنری می توانید از طریق سایت های بیپ تونز به صورت آنلاین تهیه کنند.

 

 

ارسال نظر
آتوسا : ،
0 0
سالار عقیلی خیلی خواننده خوبیه مخصوصا کاری که برای ایران خونده اصلا حرف نداره من که خودم خیلی طرفدارشم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005