آلبوم بی کلام «گل گلدون» با پیانونوازی پژمان کیوان بازنشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرید شادکام: آلبوم بی کلام پیانو جز «گل گلدون» اثر پژمان کیوان، توسط موسسه فرهنگی ـ هنری ارغنوان، برای خرید اینترنتی در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

این اثر که سال 80 برای اولین بار منتشر شده بود و حال، به همت نشر ارغنون به مدیریت سروش ریاضی، به صورت اینترنتی در مرحله بازنشر قرار گرفته، شامل 7 قطعه به نام های «گل گلدون»، «آرمانی»، «پژمان»، «حوالی نیمه شب»، «مینیاتور»، «اردوگان» و «گل گلدون (برگشت)» است.

پژمان کیوان در سال 1350 در اصفهان متولد شد. از 7 سالگی به تشویق پدرش آغاز به فراگیری پیانو کرد و در 16 سالگی نوازندگی پیانو را به شکل جدی تری نزد خانم سرکیسیان ادامه داد.

وی در سال 1368 با عزیمت به تهران تحصیلات موسیقی را نزد رافائل میناسکانیان (پیانو) و مهران روحانی (علوم نظر موسیقی کلاسیک) پیگیری کرد.

وی در سال 1375 به آلمان عزیمت نمود و در آکادمی هنر موسیقی دارمشتات مشغول به تحصیل موسیقی شد.

نوازندگی پیانو را نزد استادانی چون اف.ریختر و جی.گروتسمان و شپس و آهنگسازی را نزد استادانی چون کارل ویلاند کورتس و در زمینه جز پروفسور دل ادامه داد و در سال 1379 با اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته موسیقی (نوازندگی پیانو) فارغ التحصیل شد. بعد از پایان تحصیلاتش با عزیمت به شهر کلن مشغول به ادامه تحصیل در رشته موسیقی جز گردید.

در این آلبوم سعی شده است تا عناصر موسیقی ایرانی را که بسیار خالص و بکر هستند با کمک هارمونی جز و شیوه های نوازندگی پیانو به نوع دیگری ارائه شود.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه این آلبوم می توانند از سایت بیپ تونز اقدام به خرید آنلاین کنند.

ارسال نظر
رزا برازنده : نوستالژی
0 0
چقدر حس نوستالژیک این موزیک زیاده،واقعا لذت زیادی می برم هر وقت گوش میدم👌
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005