دومین کنسرت «مجید نباتی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

« بازگشت به لیست | شنبه 15 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مائده ساجدی: دومین کنسرت «مجید نباتی» با ارکستری به رهبری محسن نامدار، 21 ادیبهشت از ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

وی که پیش از این در تاریخ هشتم بهمن 96 برای اولین بار در برج آزادی با طرفدارانش ملاقات کرد، در تازه ترین کنسرت خود، قرار است قطعات «همسفر»، «نفس»، «احساس آرامش»، «کنار تو»، «حس»، «همیشه خوبه»، «نرو با این حالم»، «معما»، «نمیشه»، «لحظه ای نیست»، «معلوم نیست» و «چشمای تو» را برای هوادارانش بخواند.

مجتبی تقی پور (به عنوان نوازنده گیتار کلاسیک)، سیاوش مطلبی (گیتار الکتریک)، آرمان تیرماهی (گیتار باس)، کامیار عبدی (درامز) و سجاد نوروزی (پرکاشن) دیگر اعضای این ارکستر هستند.

مجید نباتی، خواننده جوان 27 ساله، از سال 88 کار حرفه ای در زمینه خوانندگی را آغاز کرده و تجربه همکاری با آهنگسازانی همچون حامد برادران، اشوان، اشکان خشایی، انوشیروان تقوی، احسان گودرزی، سعید شمس، شهاب اکبری و بهزاد عبداللهی را دارد.  

وی که در زمینه ترانه سرایی و ملودی سازی نیز متبحر است، آلبوم «معما» را در کارنامه هنری خود داشته و با رسانه ملی نیز همکاری جدی دارد که از آن جمله می توان به قطعه ای مربوط به فاجعه منا اشاره کرد که بارها از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شد.

لازم به ذکر است، امکان خرید آنلاین بلیت های این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com  امکان پذیر است.  

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005