متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

«با تو»؛ چهارمین تک قطعه از فصل تازه هنری «رضا دخت» منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تک قطعه «با تو» با صدای رضا دخت و موسیقی انوشیروان تقوی منتشر شد.

این اثر که چهارمین قطعه پس از وقفه یک ساله، در دور جدید فعالیت های هنری وی محسوب می شود، بر روی ترانه ای از شایان جعفرنژاد ساخته شده و انوشیروان تقوی بجز آهنگسازی و تنظیم کنندگی، وظیفه میکس و مسترینگ آن را نیز بر عهده داشته است.

«پا به پا»، «پای پیاده» و «پاییز» سه قطعه ای هستند که با انتشارشان، فصل هنری تازه این خواننده با همکاری شرکت فرهنگی ـ هنری ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور آغاز شده که در ساخت آن ها با مهرزاد امیرخانی، عماد طغرایی، انوشیروان تقوی، ساره رسولی، فرشاد یزدی، محمد فلاحی و مهدی صداقتی همکاری داشته است.

لازم به یادآوری ست، رضا دخت که اولین کنسرت خود را در قالب جشنواره موسیقی فجر استان البرز، در تاریخ 17 بهمن 94، در حالی که با استقبال کم نظیری مواجه شده بود، در سالن سیروس صابر واقع در کرج با موفقیت پشت سر گذاشت، آلبوم «احساس فروردین» را در کارنامه هنری خود دارد.

این آلبوم شامل 11 قطعه به نام های «دوسِت دارم»، «احساس فروردین»، «پریشون»، «باورم نمی شه»، «تو دنیامی»، «با تو خوشبختم»، «حواست نیست»، «من نگاه»، «قلب من»، «یاد تو» و «وقتی نبودم» بود که انوش بنارویی، داریوش شهریاری، فرامرز جعفری، امیر قزل وند، علی ثابت قدم، علی ایلیا، محمدحسین نجفی، شاهین خسروآبادی، بابک مافی و رضا پوررضوی در زمینه سرودن ترانه، ساخت موسیقی و میکس و مسترینگ او را یاری داده بودند. 

همچنین وی، هفتم خرداد سال 95 نیز اولین اجرای خود را با سرپرستی ارکستر محسن افشار و به همت موسسه سپهر مهر در تالار ایوان شمس تهران به روی صحنه برد.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه «با تو» را بخوانید و آن را دانلود کنید.

تو عشق منی، حس منی، تو / من عاشقتم، مث(ل) منی، تو

جز خواستن تو کاری ندارم / دنیا می دونه واسه منی، تو

.

دیوونه زیبای منی، تو / آرامش رویای منی، تو

من هر جای این دنیا که باشم / اندازه دنیای منی، تو

.

با تو، همه جا تو، دلدادگی با تو

تو خونه قلبم، پر کردی هواتو

.

تو ستاره فال منی، تو / خوشبختی هر سال منی، تو

دلتنگی و دلشوره ندارم / وقتی می دونم مال منی، تو

.

دیوونه زیبای منی . . .

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005