«محمد مهدی توحدی» و انتشار آلبوم بی کلام «یاخته ها» برای گیتار کلاسیک

« بازگشت به لیست | جمعه 21 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ میلاد کیانزاده: آلبوم بی کلام «یاخته ها» با تک نوازی گیتار کلاسیک «محمد مهدی توحدی» توسط ایران مجوز برای خرید اینترنتی در سایت بیپ تونز قرار گرفت.

«لحظه تولد»، «آیینه و مه»، «سرنوشت»، «امروز»، «پنج مینیاتور برای داستان سیمرغ»، «انزوا»، «ماشین زمان»، «والس شماره شش»، «گفتمان تمدن»، «زندگی» و «لالایی» نام 11 قطعه این آلبوم هستند که بجز نوازندگی، محمدمهدی توحدی ساخت و آهنگسازی آن ها را نیز بر عهده داشته است.

محمد اسفندیاری و فرزام توسلی به ترتیب به عنوان صدابردار و مدیرهنری با خالق «یاخته ها» به تهیه کنندگی محمدرضا علیزاده همکاری داشته اند.

«محمد مهدی توحدی» که پنجم بهمن سال گذشته از ساعت 18 در سالن بصیرت بهشهر رسیتال گیتار کلاسیک خود را با همکاری موسسه فرهنگی صدا نت سکوت به روی صحنه برد، در سال 1363 در شهر ساری متولد شده است. نوازندگی گیتار را از نوجوانی آغاز کرد. وی مراحل حرفه ای گیتارکلاسیک را نزد اساتید برجسته ایران ادامه داد و در سال 93 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته نوازندگی ساز ایرانی از دانشگاه هنر شیراز نیز شد.

ایشان تاکنون تعداد بیشماری قطعه برای گیتار کلاسیک، آهنگسازی و تنظیم کرده و بیش از یک دهه به تدریس گیتار پرداخته و در طول این سال ها کتاب ها و مقالات ارزشمندی در زمینه موسیقی و نوازندگی گیتار نوشته است.

گفتنی ست، علاقمندان می توانند از طریق لینک https://www.instagram.com/mmtavahod/ فعالیت های ایشان را در دنبال کنند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005