با همنوازی پیانو و ویولن

آلبوم بی کلام «فصل سکوت»؛ تازه ترین اثر فرهاد هراتی منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 23 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سپیده مسعودی: آلبوم «فصل سکوت» اثر فرهاد هراتی با همنوازی ویولن علی جعفری پویان توسط  موسسه فرهنگی ـ هنری پیانو هفت طربستان روانه بازار موسیقی شد.

این آلبوم که تازه ترین آلبوم فرهاد هراتی پس از آلبوم های «حد صفر»، «خورشید اقیانوس آرام»، «خلوت خاکستری» و «بانوی سایه ها» محسوب می شود، شامل 8 موومان است که وی آهنگسازی و نوازندگی پیانو را در آن ها بر عهده داشته و امید نیک بین نیز در استودیو شهر صدای پارسیان این قطعات را ضبط، میکس و مسترینگ کرده است.

فرهاد هراتی در حاشیه این آلبوم نوشته است: «سکوت آدمی، آمیخته ای از سرفصل های رنگین زندگی ست. ورق هایی آغشته به ناکامی ها و کامیابی ها. کتابی قطور از شکست ها و پیروزی ها. عجیب ترین و شگفت انگیزترین دریافت های ما از جهان هستی. ما همواره در سکوت بزرگ می شویم و سکوت ما روز به روز بزرگتر. «فصل سکوت» روایتگر مسیر تبدیل سکوت به فریاد است. تصمیم برای دستیابی به نهراسیدن و حرف زدن و باور آن که من هنوز زنده ام و امیدوار».

فرهاد هراتی، نوازنده پیانو، سولیست تنور، آهنگساز، موسس و رهبر گروه کر نامیرا، متولد بهمن 1348، فارغ التحصیل علوم آهنگسازی از موسسه دانشگاه «رسام هنر»، مدیر مسئول آکادمی موسیقی «نامیرا»، بیش از 27 سال در رشته موسیقی مشغول به فعالیت است.
وی با تأسیس گروه کُر «نامیرا» در سال 1375، اولین گروه کر مستقل و غیر دولتی را بعد از انقلاب اسلامی ایران پدید آورد. ایشان که در حال حاضر به ساخت موسیقی و رهبری گروه کر مشغول است، سال های زیادی از فعالیت حرفه ای خود را در راه تربیت خوانندگان کر پشت سر گذاشته است.
فرهاد هراتی به همراه گروهش در هجدهمین جشنواره موسیقی فجر  در سال 1381 به عنوان گروه کر برتر در بخش مسابقات کر برگزیده شد و تا به امروز در کنار آهنگسازی برای فیلم و انیمیشن، اجراهای متعددی را پشت سر گذاشته است. از دیگر فعالیت های ایشان می توان به تدریس مبانی علوم آهنگسازی، آواز و تربیت خوانندگان کر در «آکادمی موسیقی نامیرا» اشاره کرد.

گفتنی ست، این آلبوم که در سایت بیپ تونز امکان خرید آنلاین آن مهیا شده، دارای حال و هوایی ست که آرامش عمیقی را به مخاطب منتقل کرده و ذهن را به آرامی به پرواز در می‌آورد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005