گروه موسیقی «دامینانت» و اجرای موسیقی فلامنکو در سالن سرنا

« بازگشت به لیست | جمعه 21 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شروین فریدنیا: گروه موسیقی «دامینانت» قطعاتی از موسیقی فلامنکو را بیستم اردیبهشت در سالن سرنا اجرا کرد.

در این کنسرت که سرپرستی و نوازندگی گیتار بر عهده سعید صبری بود، از ساعت 17 آثار برگزیده ای از جیپسی کینگ، پاکودلوچیا، اوتمارلیبرت، الکس فاکس  و قطعاتی ساخته‌ نوازندگان گروه به روی صحنه برده شد.

نوید ایزدگشسب و گلشید نوری لواسی (گیتار)، سولماز آبادپور (ساکسیفون)، پوریا حیدری (گیتار باس) و شیرین واعظی (کاخن) دیگر اعضای این گروه هستند که در اولین اجرای رسمی آن، هنرنمایی کردند.

سعید صبری متولد سال 1370، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی دانشگاه هنر موسیقی تهران در رشته گیتار کلاسیک و دارای مدرک بین المللی کالج هانوور آلمان است که نزدیک به 8 سال است که مشغول تدریس و اجراست.

وی درباره اجرای گروه «دامینانت» توضیح داد: «از یک سال پیش در کنار هم ساخت قطعات و بازسازی آهنگ های گروه ها و هنرمندان بزرگ فلامنکو را آغاز کردیم و این اولین اجرای بزرگ گروه بود. تمام اعضاء از فارغ التحصیلان رشته موسیقی هستند که به تدریس نیز مشغولند. در دو روز پایانی به منظور سهولت مخاطبین تصمیم گرفتیم تخفیف ویژه ای روی بلیت ها قائل شویم تا علاقمندان بیشتری امکان حضور در این اجرا را پیدا کنند».  

گفتنی ست، بلیت های کنسرت این گروه که پیش از این نیز طی روزهای نهم و دهم فروردین در مجموعه کافه «پدر خوانده» واقع در خیابان انقلاب به روی صحنه رفته بود، با همکاری سایت تیوال قابل خرید به صورت آنلاین بود.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005