پروژه «چند شب سنتور» با اجرای 6 نوازنده در تالار رودکی برگزار شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: مجموعه کنسرت «چند شب سنتور» با هنرنمایی نوازندگان برجسته در تالار رودکی به پایان رسید.

موسسه فرهنگی ـ هنری «نغمه حصار» به تهیه کنندگی افشین معصومی، برگزاری این پروژه را با حضور بیش از 150 نوازنده و خواننده، طی دو شب در تاریخ 25 و 26 اردیبهشت 97 از ساعت 20:30 بر عهده داشته است.

مهیار طریحی، سیاوش کامکار، پویا سرایی، پویان عطایی، علی بهرامی فرد و کاوه شفیعی نوازندگانی هستند که طی این دو شب، در تالار رودکی هنرنمایی کرده و قطعات برگزیده خود را با توجه به مکاتب و شیوه های مختلف سنتورنوازی نواخته اند.

«چند شب سنتور» ششمین دور مجموعه کنسرت های چند شب به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های تخصصی موسیقی است که از تیر ماه سال 96 آغاز شده و تا زمستان سال 97 ادامه خواهد داشت و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است در پایان سال 97 این مجموعه کنسرت ها در پکیج ها نفیس و جداگانه منتشر شود که شامل 60 ساعت موسیقی تولید و ضبط شده است.

گفتنی ست، موسسه فرهنگی - هنری نغمه حصار در سال 1389 با هدف تولید و انتشار آثار نوگرای موسیقی ایرانی متولد شد و تاکنون در این عرصه با انتشار آثار هنرمندان معاصر نوگرا در حیطه موسیقی تجربی ـ تحقیقی سعی بر معرفی و ارائه آثاری که دارای بیانی متفاوت از آنچه تا کنون شنیده شده است را دارد.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005