«سیمین غانم» تیر ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ شیما مقامی: کنسرت بانوان «سیمین غانم» طی روزهای 14 و 15 تیر ماه سال جاری در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

در این اجرا که هر روز طی یک سانس از ساعت 14 کار خود را آغاز خواهد کرد، سارا احمدی (دف)، آزاده شمس (ویولن)، آرمینا جعفری (درامز)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت) و فروغ فضلی (پیانو) خواهند نواخت تا خاطره انگیزترین قطعات سیمین غانم از جمله «گل گلدون من»، «سیب»، «آسمان آبی»، «مرد من»، «گل پامچال»، «بیقرار» و «حلقه» را برای بانوان علاقمند اجرا کنند.

سیمین غانم  متولد سال 1323 در تنکابن است که فعالیت رسمی خود را از سال 1348 و در سن 25 سالگی آغاز می کند. وی دوره موسیقی سنتی و ردیف را زیر نظر محمود کریمی فرا گرفت. قواعد موسیقی و سلفژ را نیز نزد مرتضی حنانه آموخت. همچنین در زمینه موسیقی با علی تجویدی کار کرده است.

معروفترین اثر وی «گل گلدون من» نام دارد که ترانه آن را فرهاد شیبانی سروده و فریبرز لاچینی و فریدون شهبازیان نیز به ترتیب آهنگسازی و تنظیم آن را کرده اند. 

نخستین کنسرت غانم پس از انقلاب در مهر سال 78 در سینما صحرا تهران برگزار شد و از آن پس، تا به امروز اجراهای متعدد و موفقی برای بانوان داشته است.

بانوان علاقمند به تهیه بلیت این کنسرت می توانند از طریق سایت های ایران کنسرت و تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.

 

 

 

ارسال نظر
رها : .
0 0
بانوی موسیقی ایران که اجراهایش همیشه به دل مینشیند. همیشه کنسرت هایش حال و هوای خاص خود را دارد.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005