متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

موزیک ویدئو «قبل از تو» با صدای سیروس سلیمی منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 12 خرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: موزیک ویدئو تک قطعه «قبل از تو» با صدای سیروس سلیمی برای دانلود در سایت های معتبر موسیقی قرار گرفت.

سیروس سلیمی که آلبوم «صدای بی صدا» را در کارنامه هنری خود دارد، پس از مدتی سکوت خبری، در دور تازه فعالیت های هنری اش، تک قطعه «قبل از تو» را با ترانه ای از روزبه بمانی و تنظیم کنندگی هومن نامداری منتشر کرد.

وی که ملودی این اثر را شخصا ساخته، موزیک ویدیوی این قطعه را به کارگردانی قاسم فرمانبردار با فاصله کمی از آهنگ به طرفدارانش هدیه داد. همچنین سعید زمانی و مازیار عطاریان به ترتیب میکس و مسترینگ این قطعه را انجام داده اند.

سیروس سلیمی، خواننده، طراح گرافیک، نقاش و خوشنویس که فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنر و معماری و رشته پیراپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران است، فعالیت حرفه ای خود در عرصه خوانندگی را با اجرای تیتراژ فیلم سینمایی «تجارت» به کارگردانی مسعود کیمیایی از اواخر دهه هفتاد آغاز می کند که در واقع اولین ترانه پاپ در سینمای پس از انقلاب محسوب می شد. ایشان سپس چند قطعه دیگر برای فیلم های سینمایی و تلویزیونی و موزیک ویدئو اجرا کردند.

«صدای بی صدا» به عنوان تنها آلبوم ایشان شامل 8 قطعه به نام های «تک ستاره»، «کوچه»، «صدای بی صدا»، «دست بارون»، «تنگ غرور»، «غم وحشی»، «ویولنیست»، «My Way» با ترانه سرایی نسترن زندی، فرشید سنگ تراش و Paul Anka است که دو قطعه نیز از سروده های خود ایشان با موسیقی پیمان براری در این اثر گنجانده شده است.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه «قبل از تو» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

قبل از تو من باور نمي كردم

عاشق شدن پايان هر درده

يك روز پا ميشي و مي بينى

دنياتو يك آدم عوض كرده

.

من قبلِ تو باور نمي كردم

يك روز زيبا ميشه اين خونه

اينكه يه آدم تو جهان هست كه

هرچى رو كه من دارم از اونه

.

عاشق براى تو شبيه من

يا بهتر از من خيليا هستن

پيش از تو من باور نمى كردم

اِنقدر راحت باشه دل بستن

.

حس مي كنم بالاتر از ابرام

روياىِ تو افتاده دنبالم

عاشق شدن بايد همين باشه

چون بى نهايت بهتره حالم

.

اين معجزه ست اين كه از عشقت

دريك زمان دريا و آتيشم

هرچى كه ميخوای و بخواه از من

هرچى كه تو گفتى، همون ميشم

 

 

 

ارسال نظر
MINA : .
0 0
کاش برای انتخاب اسم تک قطعه یا آلبوم بیشتر فکر بشه و خلاقیت بیشتری خرج بدن خواننده ها . الان حداقل ده آهنگ با همین نام با صدای افراد مختلف منتشر شده😑 و کاش صدا و سیما موزیک ویدئو های خواننده های خوب کشورمون رو بیشتر در تلوزیون نمایش بدن تا هم موجب معرفی خواننده و هم لذت بردن مخاطب بشه 🙌
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005