اجرای قطعات خاطره انگیز توسط گروه بانوان «مهر عاطفه» در تالار وحدت

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 23 خرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: گروه بانوان «مهر عاطفه» به خوانندگی و سرپرستی عاطفه سادات موسوی، هشتم تیر ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

این گروه که به تهیه کنندگی ناهید احمدزاده، از ساعت 14 به مدت دو ساعت به روی صحنه خواهد رفت، قطعاتی خاطره انگیز از بهترین های موسیقی ایرانی از جمله «امید جانم»، «فریاد»، «سوغاتی»، «بردی از یادم»، «سفر کرده»، «شهزاده رویا» و . . . را اجرا خواهد کرد.

نیوشا بریمانی به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه، نگین سریر (پیانو)، مینو قاسم پور (قانون)، عسل ملک زاده (دف)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت) و رخساره رستمی (عود) و ندا بهزاد (درامز) در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

عاطفه سادات موسوی، متولد دی ماه 60، موسیقی را از کودکی آغاز می کند و در حالی که پدرش را از دست داده بود اما کاست های ضبط شده با صدای او، اولین استاد آواز وی می شود.

او مدرک کارشناسی متافیزیک را در سال 84 دریافت کرد و در حال حاضر دانشجوی ارشد رشته حقوق است. وی که سال 84 به عنوان گوینده بخش خبر در شبکه 5 سیما در برنامه صبح تهران، اجرا را تجربه می کند، در حال حاضر با 20 سال سابقه آوازخوانی، سرپرستی و خوانندگی گروه بانوان «مهر عاطفه» را بر عهده دارد.

همچنین ایشان که مسئول روابط عمومی شرکت گلرنگ است، به علت اجراهای قابل تامل گروه «مهر عاطفه» اسپانسری شرکت های گلرنگ و سافتلن را در کنسرت های خود به همراه دارد.

لازم به ذکر است، علاقمندان به تهیه بلیت این کنسرت می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com به صورت آنلاین اقدام به خرید کنند.

 

ارسال نظر
MINA : .
0 0
چقدر خوب که بانوان خوش صدا و هنرمند سرزمینم هم میتونن اجرا داشته باشن 😍😍 و چه جالب که استاد این خواننده ی خانوم پدرشون بودن 🙊
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005