متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

تک قطعه «سفر» با صدا و موسیقی دانیال شهرتی منتشر شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 31 خرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تک قطعه «سفر» با خوانندگی و موسیقی دانیال شهرتی و ترانه ای از سایه عظیما در دسترس علاقمندان قرار گرفت. 

دانیال شهرتی که نام او را بیشتر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده می شنویم، در کنار فعالیت های موسیقایی خود در زمینه ساخت آثاری برای دیگر خواننده ها، از ابتدای ورود خود به عرصه هنر، با جدی گرفتن خوانندگی، آلبوم های «آموروسو» و «امشب» را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

آلبوم «آموروسو» در زمان انتشار خود در سال 89 به علت داشتن سبکی متفاوت نسبت به آثار آن دوره مورد توجه گرفت و آلبوم «امشب» در فضایی کاملا مدرن و خاص در قالب 9 قطعه به نام های «بوی گندم»، «هیچ مگو» (با همخوانی شویراد)، «چشمای شرقیت»، «عصر پاییز»، «امشب»، «شانس»، «هذیون»، «فوق العاده» و «بی حوصله» با ترانه سرایی مهدیه و مهشاد عرب و مرجان زنگنه و ملودی سازی مهدی بابایی، محمد سرمدی، مهران فهیمی و محمدرضا سبزواری ارائه شد. وی در این فاصله نخستین آلبوم بی کلام خود را نیز با نام «قو و دریا» برای پیانو به علاقمندان عرضه کرد.

«سفر» به عنوان تازه ترین اثر منتشر شده از وی، پس از آلبوم «امشب» سومین تک قطعه ای ست که عرضه کرده است تا مسیر خود را در خوانندگی به معرض دید بگذارد.

دو تک قطعه «نمی دونی» با ترانه ای از سپیده دیماری و نوازندگی گیتار حامد مصباحی و «تقدیر» با ترانه و ملودی امین وجگانی و همخوانی امید بیگلری، دیگر آثاری هستند که پیش از «سفر» منتشر شده بودند.

گفتنی ست، دانیال شهرتی که بجز فعالیت در زمینه موسیقی، در رشته عکاسی نیز تبحر دارد، تمام آثار خود را برای دانلود از طریق کانال خود در تلگرام به نشانی Telegram.me/DanialShohrati  در دسترس علاقمندان قرار داده است.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه «سفر» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

 

از این جا که من ایستادم / یه آسمون ازم دوری

همش دلتنگم این روزا / دلم می گیره بدجوری

.

من و تنهایی و غربت / پر از حرفای ناگفته

یه دنیا خاطره همرام / که تو یادت نمی یوفته

.

سفر کردم که مرهم شه / برای قلب پر دردم

هنوزم یادمه حرفات / نگفتی اشتباه کردم

.

سفر کردم که بعد از این / بری راحت تر از یادم

ولی با دیدن عکسات / دوباره یادت افتادم

.

چشای خیسمو این بار / به این عکسا نمی دوزم

مث پروانه ها دیگه / تو آتیشت نمی سوزم

.

غروبا دیگه  تنهایی / به خورشید خیره می مونم

نفهمیدی دوستت دارم / الانم دیره می دونم

 

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005