+ امکان دانلود

تک قطعه «تنها نمی مونم» با صدای سعید راد منتشر شد

« بازگشت به لیست | جمعه 1 تير 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تازه ترین اثر سعید شهشهانی که از این پس با نام هنری «سعید راد» فعالیت های حرفه ای خود را ادامه خواهد داد، با نام «تنها نمی مونم» منتشر شد.

آرش یوسفیان ترانه این اثر را سروده و وظیفه آهنگسازی، تنظیم کنندگی، میکس و مسترینگ آن بر عهده خشایار لزومی بوده است.

سعید راد که مدیر عامل موسسه فرهنگی ـ هنری آدرنالین و مدیر برنامه «مجتبی کبیری» است، در کنار خوانندگی، در عرصه تهیه کنندگی و کنسرت گذاری نیز فعالیت حرفه ای دارد.

سعید شهشهانی، متولد 1365 تحصیلکرده رشته مهندسی معدن و دارای مدرک کارشناسی ارشد ژئوفیزیک است. وی با دارا بودن چند مدرک مدیریتی بین المللی، در حال حاضر یکی از تهیه کنندگان سازمان صدا و سیماست و همچنین به عنوان مدیر فرهنگی ـ هنری با موسسه ستاره همکاری داشته و در ژانرهای مختلف موسیقی و برگزاری جشن های شادی با محوریت کودکان عملکرد گسترده ای دارد. 

ایشان که مسئول فرهنگی بنیاد حمایت از جانبازان و ایثارگران کل کشور است، از ده سال گذشته فعالیت در عرصه موسیقی را جدی می گیرد و اولین آلبوم خود را در سال 86 منتشر می کند.

«قهرمان ایران» (با موضوع جام جهانی فوتبال)، «امضاء»، «دیوونگی»، «ایران من»، «باران عشق» و «نقطه صفر مرزی» و . . . از دیگر آثاری هستند که تا امروز با صدای وی منتشر شده اند.

 

* در ادامه می توانید تک قطعه «تنها نمی مونم» را دانلود کنید:  

 

 

ارسال نظر
MINA : .
0 0
اینکه خودشونم در زمینه ی کنسرت گذاری فعالیت حرفه ای دارن میتونه کمک خیلی خوبی بهشون در پیشرفتشون در این زمینه باشخه و با افراد زیادی در این حیطه در ارتباط باشن . امیدوارم که قطعات بیشتری ازشون بشنویم 🌹
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005