کنسرت بی کلام گروه موسیقی «بدرام» در برج آزادی برگزار شد

« بازگشت به لیست | جمعه 1 تير 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ضحی علیپور: گروه موسیقی «بدرام» به سرپرستی و نوازندگی گیتار لید محمد شیخ قاسمی 31 خرداد در سالن اصلی برج آزادی به روی صحنه رفت.

میلاد دودانگه (گیتار بیس)، شهریار شافعی (درامز)، مسیح مقدم فر (گیتار الکتریک)، سعید پیرصالح (کیبورد) دیگر اعضای آن گروه هستند که از سال 93 فعالیت خود را در سبک پراگرسیو راک و متال آغاز کرده اند.

قطعات  Desert Heat, Tornado, Heavy assault, Guitar solo, Chaos in east, Drums and bass, Piano solo, Ancient Temple, Sand Storm, Mirage, The Explosion    از آثار گروه و Harvest , 44Minutes , Cowboys from hell  از Opeth, Megadeth و Pantera   آثاری بودند که از ساعت 20:30 دقیقه روز مذکور در این کنسرت اجرا شدند.

 آنچه که منبع الهام برای آهنگ سازی این گروه شده، غالبا موسیقی سنتی ایرانی، مدها و دستگاه های موسیقی ایرانی و حتی ریتم ها و ضرب های خاص موسیقی سنتی است به ترتیبی که می توان گفت گروه «بدرام» به نوعی موسیقی تلفیقی بین سبک های راک و متال و موسیقی سنتی ایرانی به حساب می آید.

تمام آثار اجرا شده در این کنسرت بی کلام بودند و تک نوازی گیتار الکتریک در فضاسازی خاص موسیقی ایرانی در این آثار غالب بود. می توان منبع الهام چنین آثاری را به نوازنده های گیتار الکتریک مشهور مانند اینگوی مالمستین، جو ستریانی، استیو وای و گروه دریم تیاتر و مگادث ارجاع داد. همچنین موسیقیدان های ایرانی از جمله فرزاد گلپایگانی، حسین علیزاده، محمدرضا لطفی منبع الهام گروه بوده اند.

از جمله آثار منتشر شده گروه، تک آهنگ هایی همچون The Explosion، Tornado، و Desert Heat است. در حال حاضر بدرام مشغول کار بر روی اولین آلبوم خود است که به زودی منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005