در شهر کتاب ابن سینا شهرک غرب

جشن امضاء دومین آلبوم «کاوه آفاق» با استقبال هوادارانش برگزار شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 14 تير 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 4 )

اختصاصی سل.نیوز/ مونا خرمی صدیق: مراسم رونمایی و جشن امضاء دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق با نام «شال» با یک روز فاصله پس از انتشار در شهر کتاب ابن سینا برگزار شد.

این آلبوم شامل 10 قطعه پاپ ـ راک به نام های «شال»، «ملودی»، «باشگاه بازنده ‌ها»، «امسال»، «تو»، «غم بی ‌پایان»، «پرانتز»، «دل»، «منجی» و «مرز مرده» است که بجز یک قطعه که سروده علی توده فلاح است، کاوه آفاق ترانه سرایی و ساخت ملودی آن ها را بر عهده داشته است.

همچنین آرمان مهربان، اشکان دباغ، آرین نائینی، شهاب آفاقی و پدرام آزاد به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضور داشته اند.

آرمان مهربان (رهبر ارکستر، پیانو و سینتی سایزر)، پیام زمانی (درامز)، شهاب آفاقی (گیتارهای الکتریک و آگوستیک)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، مهرداد حامدی (گیتار باس)، آرمان تبریزیان (Guitar tech) و امیر بهادر و محسن فرهان (مدیریت هماهنگی) اعضای گروه کاوه آفاق که در آلبوم «شال» حضور داشته اند.

آلبوم دوم کاوه آفاق که شامل چند اثر قدیمی و پرخاطره او به همراه تازه ترین ساخته های او است، از ساعت 16:30 در شهر کتاب ابن سینا واقع در شهرک غرب در میان انبوه طرفدارانش، توسط وی امضا شد.

محمدحسین توتونچیان و محسن هردان به ترتیب تهیه کنندگی و مدیریت اجرایی این آلبوم که از سوی پخش هنر اول از صبح سه شنبه 12 تیر ماه روانه بازار موسیقی شد را بر عهده داشته اند.

وی که بجز شهرت در عرصه خوانندگی و آهنگسازی در سبک راک شهرت، آلبوم «با قرص ها می رقصد» و کتاب ترانه «تهران 57» را در کارنامه هنری خود دارد، فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی از دانشگاه مشهد است.

از 15 سالگی آموختن موسیقی را با علاقه نشان دادن به سبک های جز و بلوز آغاز می کند و برای مدت کوتاهی موسیقی فولکلور ترکمن را می آموزد.  از 17 سالگی به طور جدی به آهنگسازی و ترانه سرایی و نواختن گیتار مشغول می شود.

سال 82 از طریق علیرضا پور رضایی به گروه «کاویان» دعوت می شود که در نهایت گروه «The Ways» را تشکیل می دهند و اولین بار به صورت رسمی در جشنواره مقاومت سال 92 در برج میلاد به روی صحنه رفت و موفق به کسب جایزه اول این جشنواره شد.

ارسال نظر
MINA : .
0 0
من اولین آهنگی که از ایشون شنیدم یکی از اهنگای گروه the ways بود خیلی خاص و متفاوت به نظرم اومد و کلی خوشم اومد بعد ها اهنگ شال کاوه آفاق و شنیدم و بازم دوس داشتم ولی نمیدونستم که ایشون هم جزو اون گروه هستن 😍 امیدوارم که زودتر اهنگای خاص و جذاب دیگه ای رو ازشون بشنویم ❤
MINA : .
0 0
من اولین آهنگی که از ایشون شنیدم یکی از اهنگای گروه the ways بود خیلی خاص و متفاوت به نظرم اومد و کلی خوشم اومد بعد ها اهنگ شال کاوه آفاق و شنیدم و بازم دوس داشتم ولی نمیدونستم که ایشون هم جزو اون گروه هستن 😍 امیدوارم که زودتر اهنگای خاص و جذاب دیگه ای رو ازشون بشنویم ❤
H : موسیقی
0 0
خیلی بااحساس وخاص میخونه. متن شعرهاش خاص وجدیده. سبک کارش خیلی خاصه. آلبوم جدیش کار جالبیه که ترکیبی از چندتا اثر قدیمی و جدیدشه. توی کارش تنوع خیلی داره. هم توی متن شعرهاش وهم سازهایی که استفاده میکنن
Fateme dashti : نقد
0 0
من تا حالا فقط یک اهنگ از کاوه افاق گوش کردم که تیتراژ پایانی سریال سارق روح بو، که جذب اون اهنگ و صداش شدم. به نظرم صدای کاوه‌ی آفاق نسبت به بقیه‌ی خواننده های سبک پاپ یا جاز متفاوت هستش و به رلحتی میتونه به دل شنونده بنشینه. برای ایشون و آلبومشون آرزوی موفقیت میکنم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005