آغاز فروش اینترنتی آلبوم بی کلام «کمی رمانتیک» اثر محمدمهدی توحدی

« بازگشت به لیست | دوشنبه 18 تير 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ضحی علیپور: تازه ترین اثر محمدمهدی توحدی با عنوان آلبوم «کمی رمانتیک» با بازسازی آثاری از آهنگسازان بزرگ برای گیتار برای خرید آنلاین در سایت بیپ تونز قرار گرفت.

«سونات شماره 27»، «سونات شماره 34»، «سونات شماره 36» از پاگانینی، «والس» اثر شوبرت، «والس شماره 3: و «آکونکوئیجا» از باریوس مانگوره و همچنین «استادی»، «پرلود شماره 2»، «پرلود»، «والس شماره 3» و «کافه آرژنتینو» که جز آثار تارگا، ویا لوبوس، راول، لریچ و سالیناس محسوب می شود، 11 قطعه این آلبوم را شامل می شوند که در دومین روز تیر ماه روانه بازار شد.

 این آلبوم کلاسیک بی کلام که با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری صدا نت سکوت به تهیه کنندگی فرزام توسلی و سینا طوسی به علاقمندان عرضه شده، توسط محمود اسفندیاری، صدابرداری، میکس و مسترینگ شده است. محمدرضا علیزاده و طیب حسنوند نیز به ترتیب مدیریت تولید و طراحی کاور را بر عهده داشته اند.  

گفتنی ست، «محمد مهدی توحدی» که چندی پیش آلبوم بی کلام «یاخته ها» را در قالب 11 قطعه با تک نوازی گیتار کلاسیک منتشر کرده بود، در سال 1363 در شهر ساری متولد شده است. وی که نوازندگی گیتار را از نوجوانی آغاز کرده، مراحل حرفه ای گیتار کلاسیک را نزد اساتید برجسته ایران ادامه داده و در سال 93 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته نوازندگی ساز ایرانی از دانشگاه هنر شیراز نیز شد. ایشان تاکنون تعداد بیشماری قطعه برای گیتار کلاسیک، آهنگسازی و تنظیم کرده و بیش از یک دهه به تدریس گیتار پرداخته و در طول این سال ها کتاب ها و مقالات ارزشمندی در زمینه موسیقی و نوازندگی گیتار نوشته است.

علاقمندان می توانند از طریق لینک https://www.instagram.com/mmtavahod/ فعالیت های ایشان را در دنبال کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005