کنسرت ارکستر «آیسو» و مراسم شصتمین سالگرد تاسیس انجمن فرهنگی اتریش در ایران

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 19 تير 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: ارکستر سمفونیک ایران و اتریش (آیسو - AISO) به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس انجمن فرهنگی اتریش در ایران، طی روزهای 21 و 22 تیر ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت که از ساعت 21:30 دقیقه با اجرای قطعاتی از آهنگسازان هر دو کشور، کار خود را آغاز خواهد کرد، مازیار یونسی به عنوان مدیر هنری با تک نوازی ویولنسل و کمانچه نرگس فلاح پسند و کوشا صرافی گوهر در ارکستر حضور خواهند داشت.

همچنین پیتر رومز و ماتییاس هوفمان به ترتیب به عنوان رهبر مهمان و تک خوان باریتون هنرنمایی خواهند کرد تا آثاری از هایدن، شوبرت، موتزارت، یوهان اشتراوس، نادر مشایخی و پیمان یزدانیان را به روی صحنه ببرند.  

لازم به اشاره است، ارکستر سمفونیک آیسو (ایران-اتریش) از جمله مجموعه های فعال حوزه موسیقی است که از سال 1385 در انجمن فرهنگی اتریش در تهران کار خود را آغاز کرد. مدیریت هنری این مجموعه بر عهده کریستیان شولتز نوازنده ویولنسل و رهبر اتریشی است که خود به عنوان مدیر اجرایی ارکستر سمفونیک وین، رهبر ارکستر در مدرسه موسیقی موتزارت در وین و نیز مدیر سری کنسرت های «نوسانات» مشغول به کار است.

برگزاری چندین کنسرت در فستیوال ها و رویدادهای مهم داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه های آموزشی، سمینارها و مسترکلاس های نوازندگی از فعالیت های دیگری است که در این مجموعه موسیقایی انجام می شود.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه بلیت و حضور در این کنسرت می توانند از طریق سایت تیوال اقدام به خرید آنلاین کنند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005