مستر کلاس نوازندگی پیانو «میترا کوته» در بنیاد رودکی برگزار شد

« بازگشت به لیست | جمعه 22 تير 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرید شادکام: مسترکلاس نوازندگی پیانو «میترا کوته» پیانیست معروف بین المللی ایرانی ـ اتریشی، 21 تیر ماه در مرکز آموزش هنری بنیاد فرهنگی ـ هنری رودکی برگزار شد.

ایشان که طی روزهای 14 و 15 تیر ماه در اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی که از ساعت 21:30 دقیقه به روی صحنه رفت، به عنوان نوازنده پیانو حضور داشته، بیستم تیر ماه کنسرتی در قالب تک نوازی را در تالار رودکی به روی صحنه برد.

در بیوگرافی این نوازنده آمده است: میترا کوته در سال 1995 در وین، اتریش متولد شد. از سال 2012 او در Universität für Musik und Darstellende Kunst Wien با مارتین هوگز تحصیل کرد. کوته در سال  2015 اولین آغاز به کار انفرادی  خود را در Wiener Musikverein و در فستیوال  Raiding Lisztانجام داد. او علاوه بر کنسرت های سولو و کنسرت هایی در داخل و خارج از کشور، برای انجمن بین المللی شپنین، انجمن بتهوون وین و چیپفرافتفونگ نیز نواخت. او همچنین در کنسرت ملی دوبلین و کنسرواتوار  Wiener ظاهر شد. از آن زمان به بعد، او در شهرهای مختلف اروپا و آسیا نواخت. او جوایز متعددی در مسابقات ملی و بین المللی مختلف در گروه های تک نفره پیانو و موسیقی chamber دریافت کرده است.

علاقمندان به پیگیری فعالیت های ایشان می توانند به صفحه اجتماعی وی به نشانی www.instagram.com/mitra_kotte  مراجعه کنند. همچنین جهت شرکت در کلاس ها شماره های 9 – 66743358 در دسترس است. 

ارسال نظر
Fatemeh.z : عشق:پیانو
0 0
واقعا پیانو یک ساز مادر است که تمام احساس را با عمق وجود می توانی در آن پیدا کنی.پیانو یعنی زندگی،یعنی عشق.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005