+ گالری عکس از تمرینات کنسرت

گروه موسیقی «صبا محمدی» در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود

« بازگشت به لیست | یکشنبه 24 تير 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ افرا مهدیان: گروه موسیقی بانوان «صبا محمدی» آخرین تمرینات خود را برای اجرای کنسرتی متفاوت در استودیو فراز پشت سر گذاشتند.

این گروه به سرپرستی و نوازندگی درامز «ندا بهزاد» و تهیه کنندگی مجید فلاح پور و مدیر اجرایی آیدا امیری مقدم، 26 تیر ماه از ساعت 21 میزبان طرفداران خود در فرهنگسرای نیاوران خواهند بود تا حدود 15 قطعه از ماندگارترین آثار موسیقی پاپ بزرگان این هنر را به روی صحنه ببرند.

ماهسیما فلاحی (فلوت)، سمانه گلکار (پرکاشن)، آرمیتا سلیمی (گیتار بیس)، شروین اسعدی مقدم (پیانو)، سحر میرهاشمی (قانون) و کیمیا نیکپور فرخ (کمانچه) دیگر نوازندگانی هستند که در این گروه ساز می زنند.

گفتنی ست، صبا محمدی که اصالتی مازندرانی دارد، آواز را از کودکی در سبک پاپ آغاز می کند و پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه، از سال 85 به طور جدی آوازخوانی ایرانی و ردیف شناسی را دنبال می کند به طوری که توانسته طی سال های گذشته نه تنها به تدریس این رشته بپردازد بلکه اجراهای متعددی در شهرهای مختلف داخل و خارج از کشور را تجربه کند.

اولین اجرای وی در قالب گروهی با نام خود متشکل از بانوان برجسته نوازنده، 24 اردیبهشت سال 96 از ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به تهیه کنندگی محسن اعتمادزاده به روی صحنه رفت.

* در ادامه می توانید عکس های تمرین این گروه را از نگاه دوربین «آذین حسنلو» و «پریسا عسگری» ببینید:

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005