کنسرت «رسم»؛ دونوازی همایون نصیری و پیام جهانمانی در فرهنگسرای نیاوران

« بازگشت به لیست | دوشنبه 25 تير 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی: کنسرت دونوازی پرکاشن و تار «رسم» با نوازندگی همایون نصیری و پیام جهانمانی، 31 تیر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

در این کنسرت که از ساعت 21 به روی صحنه خواهد رفت، این دو ساز با فرم جدیدی در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت تا به تلاقی برسند.

«همایون نصیری» آهنگساز و نوازنده سازهای کوبه ای با ساز تخصصی پرکاشن و سرپرست گروه «دارکوب» متولد سال 1360 در تهران است که فعالیت حرفه ای خود را از دوران نوجوانی آغاز می کند و به سرعت پله های موفقیت را طی می کند. او از سال 86 گروه «دارکوب» را پایه ریزی می کند و تا به امروز توانسته آلبوم «دارکوب»، «لیوا» و «نوکوب» را منتشر کند. همچنین تا به امروز اجراهای این گروه همواره مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. همایون نصیری که در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، جایزه باربد بهترین آهنگسازی را در بخش موسیقی فیوژن دریافت کرد، تنها هنرمند ایرانی است که به صورت رسمی با کمپانی مطرح Meinl Percussion  همکاری داشته و کمپانی یاماها نیز وی را به عنوان نماد سازهای پرکاشن الکتریک در ایران معرفی کرده است.

«پیام جهانمانی» نیز متولد پنجم آذر 1360 در تهران و تحصیلکرده رشته موسیقی ست که نزد اساتیدی همچون حامی واعظ تقوی، کریم علیشاهی،حمید شجاعی، ارشد طهماسبی، بهروز همتی و حسین علیزاده این هنر را آموخته است. «ویله»، «دستاس»، «کنانه»، «سرخانه»، «این گوشه تا اون گوشه»، «رها»، «دیدار» و . . . از جمله آثاری هستند که وی در آن ها هنرنمایی کرده است.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این کنسرت می توانند از طریق سایت ایران کنسرت یا تماس با شماره 22803631 اقدام به خرید بلیت کنند.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005