همراه با دو کارگاه آموزشی

برگزاری چهارمین دوره «شب های جز» با حضور بزرگان موسیقی در فرهنگسرای نیاوران

« بازگشت به لیست | دوشنبه 1 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ حلما رحمتی: چهارمین دوره «شب های جز» از 6 تا 9 مرداد، به همت نهاد فرهنگی و مستقل «سازباز» با حمایت مجموعه هاکوپیان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

این جشنواره که از ساعت 21:30 دقیقه هر شب کار خود را آغاز خواهد کرد، میزبان گروه های مختلف و علاقمندان موسیقی جز خواهد بود.

ششم مرداد تریوی «کارلو ماور» نوازنده ایتالیایی باندونئون همراه با گیتار و پرکاشن و سپس تریوی «سردار سرمست» اجرا خواهد شد. نخستین کوارتت «کیارش صاحب نسق» آهنگساز نوگرای ایرانی و تریو «آرشید آدرین» هنرمند ایرانی ساکن فرانسه در شب دوم و کوارتت «کاسته» با منتخبی از دو آلبوم خود ضمن همکاری با نشر معتبر ای.سی.ام و تریو «نیوئن لِ» گیتاریست برجسته فرانسوی که سابقه همکاری با بزرگانی همچون رندی برکر، ظافر یوسف، وینس مندوزا و رنو گارسیا فونز را دارد در شب سوم، به روی صحنه خواهند رفت.

مخاطبان در شب پایانی نیز می توانند شاهد اجرای متفاوتی از کارلو ماور و نیوئن لِ باشند و نکته قابل تامل این است که هر شب با خرید یک بلیت می توان در هر دو اجرا حضور داشت.

گفتنی ست، برای نخستین بار در این چهار دوره، امسال در کنار اجراهای صحنه‌ ای، دو ورکشاپ آموزشی نیز برگزار می‌ شود که علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت از طریق سایت ایران کنسرت اقدام به خرید آنلاین کرده و برای حضور در کارگاه ها نیز با شماره های فرهنگسرای نیاوران تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظر
رزا برازنده : دیدن از نزدیک هنرمندان خارجیِ مورد علاقه
0 0
چقدر عالی که جدیدا به هنرمندای خارجی اجازه برگزاری کنسرت در ایران داده میشه به امید روزی که به خواننده های خوب ایرانی که خارج هستنم اجازه کنسرت داخل کشورو بدن🤐
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005