برگزاری تور کنسرت «ناگفته» شهرام و حافظ ناظری در کانادا از اکتبر

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 3 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرید شادکام: تازه ترین تور کنسرت های «ناگفته» شهرام و حافظ ناظری از ماه اکتبر در کانادا به روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت با حضور چند نوازنده معتبر جهانی در پنج شهر اتاوا، مونترال، تورنتو، کلگری و ونکوور از تاریخ 13 اکتبر 2018 (برابر با 21 مهر سال جاری) تا 28 اکتبر (6 آبان) اجرا خواهد شد.

حافظ ناظری ضمن تایید این خبر در صفحه اجتماعی خود نوشت: «زمانى كه به ايران بازگشتم، تنها قرار بود به مدت چند هفته براى اولين اجراهاى ناگفته در تهران و شيراز در ايران بمانم اما شما بزرگواران چنان من را در عشق و لطف خود غرق كرديد كه بدون اين كه بخواهم، دو سال در خاك با ارزش وطن ماندگار شدم. من هم در اين دوران تلاش كردم كه بتوانم در حد توانم قدم كوچكى در راه خدمت به شما عزيزانم بردارم اما حالا احساس می كنم كه ديگر وقت تجربه هاى جديد فرا رسيده و بايد  فصل جديدی از زندگی ام را شروع كنم. در شهريور ماه اولين اتفاق و در مهر ماه دومين قدم از اين راه جديد كه تور كنسرت هاى كشور كانادا هست آغاز مى شود. حقيقتا از ته دل خوشحالم كه بالاخره باز سعادت ديدار با هموطنان عزيزم در كانادا نصيبم مي شود و تجديد كلی خاطره هاى زيبا از كنسرت هاى قبلى و اميدوارم كه بتوانم در اين شرايط آشفته ی جهان، عشق، دوستی و يگانگي را با زبان موسيقى و شعر با همه مردم كانادا جشن بگيريم».

آلبوم «بُعد یازدهم» که در خارج از ایران با نام «ناگفته» منتشر شد، بخش اول پروژه سمفونی رومی به آهنگسازی حافظ ناظری با ترکیب موسیقی شرق و غرب است که وی در این مجموعه از سه تار ابداعی خود استفاده کرده است. نئتو بائوئر و مت هایموویتز (ویولا)، جوهانز موسر (ویلنسل)، ذاکر حسین (طبلا) و گلن ولز (پرکاشن) نوازندگان برجسته ای هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند تا «ناگفته» برای اولین بار از خاورمیانه و با حمایت کمپانی سونی، به صدر فروش آثار کلاسیک جهان راه پیدا کند.

همچنین در تهیه این آلبوم با عنوان«ناگفته»، 38 برنده جایزه گِرَمی با «حافظ ناظری» همراهی کرده اند. این آلبوم از سوی رسانه های جهان مثل نیویورک تایمز، آسوشیتدپرس، ایندیپندنت، بی بی سی، سی ان ان و ... مورد تحسین قرار گرفته است. وی در سال 2009 پروژه سمفونی رومی را در سالن کارنگی هال شهر نیویورک به روی صحنه برد و پس از آن از سوی کمپانی سونی برای ضبط قطعات این اجرا دعوت به همکاری شد.

 

ارسال نظر
فاطمه دشتی : _
0 0
شهرام و حافظ ناظری واقعا اسطوره‌های موسیقی حهان هستند. شنیدن اهنگ هاشون ارامشی وصف نشدنی میده که ادم رو برای دوباره گوش کردن ترغیب میکنه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005