به خوانندگی حمیدرضا منفرد و سرپرستی بابک صرفه جو

گروه موسیقی سنتی «ماداروستان» در پاکدشت به روی صحنه خواهد رفت

« بازگشت به لیست | شنبه 6 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ضحی علیپور: کنسرت گروه موسیقی «ماداروستان» به خوانندگی حمیدرضا منفرد و سرپرستی، آهنگسازی و نوازندگی تار بابک صرفه جو، دوازدهم مرداد ماه در پاکدشت به روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت که از ساعت 19 در کانون فرهنگی ـ تربیتی شهدای پاکدشت با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری سرود مهر اجرا می شود، قطعات «سماع»، «ساز و آواز»، تصنیف «آن کیست»، «چهارمضراب افشاری»، «ساز و آواز»، تصنیف «یارب مباد» و «رنگ افشاری»  در آواز افشاری اجرا خواهد شد.

هادی ساریخانی (بم تار)، رضا جعفری (دف)، بهزاد کمیجانی (سنتور)، امیر آزاد (نی)، کوشا صرافی گهر و تاراز بختیاری (کمانچه) و علیرضا مومنی (تنبک) نیز نوازندگانی هستند که بر روی صحنه ساز خواهند نواخت.  

حمیدرضا منفرد به عنوان خواننده این گروه، متولد سال 1365 شهرری و فارغ التحصیل رشته حسابداری، به واسطه تولد در خانواده ای هنرمند، آموزش آواز را از 3 سالگی زیر نظر عموی خود و همراهی پدر و پدربزرگش که از اساتید خوانندگی بودند، آغاز کرد.  همچنین از سال 79 در محضر استاد جعفر صادقیانی ردیف آوازی موسیقی اصیل ایرانی را آموخت و تا به امروز با گروه هایی چون «ارنواز»، «راز ساز»، «عشاق ری»، «آوای مهر» و برنامه رادیویی «نغمات آیینی» همکاری داشته است.     

بابک صرفه جو که سرپرستی و آهنگسازی قطعات برگزیده این کنسرت را بر عهده دارد، کارشناس موسیقی ایرانی از دانشگاه هنر تهران، نزد اساتیدی از جمله سلمان محمدی، محمود بهروز، بهرام ساعد، احسان امامی، کوروش متین، احسان ذبیحی فر و پریچهر خواجه موسیقی را آموخته است. وی که بجز سرپرستی گروه «ماداروستان»، در آلبوم «گل هفت و چار» و موزیک ویدئوی «بهار لر» نوازندگی کرده است، همکاری با ارکستر «هنر آوران» به رهبری استاد کوروش متین و گروه موسیقی «هور» به سرپرستی استاد بهرام ساعد را در کارنامه هنری خود دارد. گفتنی ست، موزیک ویدئوی تک قطعه «تاب تو» به آهنگسازی و نوازندگی بابک صرفه جو به زودی منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005