به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «نغمه حصار»

«نی و قانون»؛ هنرنمایی نوازندگان برتر در هشتمین دوره کنسرت های «چند شب»

« بازگشت به لیست | شنبه 13 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی: هشتمین دوره کنسرت های «چند شب» با عنوان «نی و قانون» از 22 تا 24 در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

این کنسرت ها که هر شب از ساعت 20:30 کار را آغاز می کند، به همت موسسه فرهنگی ـ هنری نغمه حصار با مدیریت افشین معصومی، با هدف یادآوری ریشه‌های اصلی موسیقی برگزار می شوند.

«چند شب» که پروژه ای برای 10 دوره است و هر بار به یک ساز از حوزه موسیقی ایرانی و کلاسیک پرداخته، طی بازده زمانی تیر 96 تا زمستان 97، میزبان بیش از 120 نوازنده و خواننده شاخص خواهد بود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است در پایان سال 97 این مجموعه کنسرت ها در قالب پکیج هایی نفیس و جداگانه منتشر شود که شامل 60 ساعت موسیقی تولید و ضبط شده است.

در هشتمین دوره از این کنسرت ها و در اولین شب، حمیدرضا زبردست (نوازنده نی)، مرجان مهربان (قانون) و صدا سدیفی (قانون) و زمان خیری (نی) ساز می نوازند.

در شب دوم علاقمندان می توانند شاهد هنرنمایی حسین خوش‌ چهره (نی)، یاسمن نجم‌ الدین (قانون)، مهدی تیموری (نی) و مژگان حسینی (قانون) باشند.

برای شب سوم که اختتامیه این دوره خواهد بود نیز سعید روحانی (نی)، فریده رضایی (قانون)، امیر سیاوش ‌پور (نی) و پریچهر خواجه (قانون) به روی صحنه خواهند رفت.

گفتنی ست، موسسه فرهنگی - هنری نغمه حصار در سال 1389 با هدف تولید و انتشار آثار نوگرای موسیقی ایرانی متولد شد و تاکنون در این عرصه با انتشار آثار هنرمندان معاصر نوگرا در حیطه موسیقی تجربی ـ تحقیقی سعی بر معرفی و ارائه آثاری که دارای بیانی متفاوت از آنچه تا کنون شنیده شده است را دارد.

لازم به ذکر است، علاقمندان به تهیه بلیت می توان از طریق سایت تیوال اقدام به خرید آنلاین کنند و هر شب، با خرید یک بلیت تمامی اجراها را شاهد باشند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005