اجرای قطعاتی از باخ و پاگانینی در رسیتال ویولن «علی صالحی پور» در تالار رودکی

« بازگشت به لیست | دوشنبه 15 مرداد 1397 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ طاها خاتمی: رسیتال ویولن «علی صالحی پور» طی روزهای 13 و 14 مرداد ماه در تالار رودکی برگزار شد.

این نوازنده که پیش از این در روزهای 23 و 24 تیر سال جاری در سالن سبز مجموعه هنر شهر آفتاب شیراز به روی صحنه رفته بود، در تازه ترین رسیتال خود از ساعت 21، قطعات «آداجیو»، «فوگ»، «پرستو»، «آلماند»، «کورانت»، «ساراباند»، «ژیک» و «شاکن» از باخ و همچنین قطعات کاپریس 6، 7، 9، 13، 14 و 16 از پاگانینی را نواخت.  

علی صالحی پور در سال 1362 در خانواده ای هنرمند در تهران متولد شد. پدرش نوازنده ویولن و ترومپت بود. از 10 سالگی شروع به نواختن ویولن کرد و در مدت یک سال پیشرفت بسیاری کرد که مورد تشویق اساتید این امر گرفت.

همچنین وی فارغ التحصیل رشته نوازندگی ویولن از آکادمی موسیقی نروژ است و تاکنون بجر برگزاری رسیتال ویولن، با ارکسترهای بزرگی نظیر فیلارمونیک اسلو همکاری داشته است.

علاقمندان به پیگیری فعالیت های این هنرمند می توانند از طریق صفحه ایشان به نشانی https://www.instagram.com/ali_salehi_pour/ با او همراه باشند.

ارسال نظر
H : موسیقی غرب
0 0
سلام به نظر من اگه قطعات موسیقی باخ با ارگان وپیانو وهارپسیکورد هم اجرا بشه. خیلی عالی میشه. چون باخ بیشتر از این سازها استفاده میکرد. خیلی عالیه که قطعات باخ وپاگانینی رو مینوازید ومارو با آهنگسازی غرب بیشتر آشنا میکنید
رزا برازنده : موسیقی ملل
0 0
خیلی عالی👌اجرای قطعات ملل توسط هنرمندان ایرانی واقعا جالبه،من خودم یکی از اجراهای ایشون رو دیدم و واقعا پیشنهاد می کنم که بقیه ام لذت ببرن
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005